15 tips για να μειώσεις τις περιττές θερμίδες

15 tips για να μειώσεις τις περιττές θερμίδες

Δεν μπορώ να καταλάβω την ανάγκη του ανθρώπου να εξελίσσετε και να προοδεύει επιλεκτικά! Γιατί κάποιος να μπορεί να προσαρμοστεί στη νέα τεχνολογία αλλά όχι σε μια νέα διατροφική αλλαγή; Γιατί πάντα υπάρχουν εμπόδια και δυσκολίες; Είναι προτιμότερο ένα καινούριο tablet από ένα λειτουργικό και υγιές σώμα; Δώσε χρόνο στον εαυτό σου!

Παρακάτω θα δεις μερικούς απλούς τρόπους για να μειώσεις την κατανάλωση θερμίδων και λιπαρών. Ξεκινάμε με μικρούς και εφικτούς στόχους.

1. Μην υποτιμάς τις θερμίδες!! Προσπάθησε να αντιλαμβάνεσαι πόσες θερμίδες έχει αυτό που καταναλώνεις. Όταν συνειδητοποιήσεις ότι τα τραγανά σοκολατένια μπισκότα  που μόλις άνοιξες έχουν 100 θερμίδες το ένα, ίσως να μην φας το μισό πακέτο. Ίσως να σκεφτείς ότι γλυκιά γεύση μπορώ να πάρω και από ένα ώριμο φρούτο. Δοκίμασε μπανάνα με ταχίνι και μέλι!!

2. Μην πίνεις τις θερμίδες σου!! Επέλεξε ροφήματα χωρίς ζάχαρη. Δοκίμασε τον καφέ και το τσάι χωρίς ζάχαρη.

3. Ελαχιστοποίησε την κατανάλωση ζάχαρης και ότι την περιέχει. Τρώμε για σνακ φυσικά αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς. Άσε τις σοκολάτες και τα γλυκά για κάποιους που δεν σκέφτονται όπως εσύ!!

4. Μαγείρεψε στο σπίτι!! Πες όχι στα junk-fast food!! Ότι και αν επιλέξεις να μαγειρέψεις, ακόμα και ένα τεράστιο burger, με σπιτικά υλικά θα είναι νόστιμο, αλλά με λιγότερες θερμίδες, λιπαρά και αλάτι.

5.Χρησιμοποίησε λιγότερες σως συνοδεύοντας το φαγητό. Η μαγιονέζα είναι πια τόσο ξεπερασμένη από πολλές απόψεις.

6. Επιλέγουμε φυσιολογικά πιάτα για να ελέγχουμε τις μερίδες. Η μόδα θέλει τα πιάτα να είναι σαν πιατέλες, όμως αυτό δεν βοηθάει καθόλου στην ποσότητα φαγητού που θα καταναλώσεις.

7. Άλλαξε τον τρόπο μαγειρέματος. Χρησιμοποίησε φρέσκια ντομάτα για σάλτσα αντί για έτοιμες λευκές ή κόκκινες σάλτσες. Δώσε προσοχή στην ποσότητα ελαιολάδου που προσθέτεις κατά το μαγείρεμα. Ψάξε νέες συνταγές.

8. Γεμίζουμε το μισό σχεδόν πιάτο μας με σαλάτα. Πολλοί είναι αυτοί που δεν συνοδεύουν το κυρίως πιάτο τους με λαχανικά. Να θυμάσαι ότι τα λαχανικά προσφέρουν θρεπτικά συστατικά, κορεσμό (εξαιτίας των φυτικών ινών), και μειωμένη πρόσληψη θερμίδων.

9. Νερό!!! Ένας σωστά ενυδατωμένος οργανισμός "πεινάει" λιγότερο. Το έχουμε πει πολλές φορές: διψάς, δεν πεινάς!!

10. Μεγάλος κανόνας: όταν κάτι δεν ικανοποιεί αρκετά(για να μην πω στο μέγιστο) τις γευστικές μας προτιμήσεις, απλά το αφήνουμε στην άκρη.

11. Πάρε μαζί σου σε πακέτο τη μερίδα που περίσσεψε από το εστιατόριο. Αν έχεις χορτάσει, δεν χρειάζεται να το φας απλά γιατί τα παιδάκια στην Αφρική πεινάνε (μεγάλη ιστορία αυτή η αντίληψη)!!!

12. Σε πιάνει πείνα, βρίσκεσαι εκτός σπιτιού, πας στο τυροπιτάδικο που βλέπεις απέναντι, σου τρέχουν τα σάλια, έρχεται η ώρα να παραγγείλεις.... Ζήτα ένα τοστ! Αν συλλογιστείς πόσες θερμίδες και λιπαρά έχει η ζαμπονοτυρόπιτα που λιγουρεύεσαι θα απογοητευτείς!!!

13. Φρούτα. Φρούτα. Φρούτα. Χωρίς σχόλια.

14. Διάβαζε τις ετικέτες τροφίμων. Όταν καταναλώνεις κάτι και δεν γνωρίζεις την διατροφική του αξία, είναι σαν να βάζεις στο αυτοκίνητο σου βενζίνη που δεν έχει ελεγχθεί. Θα λειτουργεί σωστά;

15. Κοιμήσου όσο περισσότερο μπορείς. Ο ύπνος έχει αποδειχθεί, έπειτα από σειρά ερευνών, από τις καλύτερες θεραπείες της ψυχής και του σώματος. Σταμάτα να τρως χωρίς να σκέφτεσαι!!!

Τρώμε με το μυαλό όχι με το στόμα!!

Φανή Ρούσσου
Διατροφολόγος: Φανή Ρούσσου
Γεννήθηκα στην Πρωτεύουσα το 1985 αλλά ποτέ δεν ένιωσα Αθηναία, μιας και η νησιωτική (Πάρος – Νάξος) καταγωγή μου με κέρδισε από μικρή. Έζησα τα παιδικά και εφηβικά μου χρόνια στα Άνω Λιόσια όπου μένω μέχρι σήμερα. Οι πανελλήνιες εξετάσεις με έστειλαν το 2004 στη Σητεία της Κρήτης, για να αποφοιτήσω ως Διαιτολόγος . Έκτοτε εργάζομαι ως επαγγελματίας Διαιτολόγος – Διατροφολόγος κάνοντας εξειδίκευση στις Διατροφικές Διαταραχές & την Παχυσαρκία και παρακολουθώντας από κοντά τις διατροφικές εξελίξεις.

Για επικοινωνία με τη διατροφολόγο Φανή Ρούσσου καλέστε στο 6979448632 e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Pin It