Διατροφή στην παραλία

Διατροφή στην παραλία

Όλοι κατά τους καλοκαιρινούς μήνες προσπαθούμε να μην ξεφύγουμε στο φαγητό και το αλκοόλ και να διατηρήσουμε το βάρος μας. Είτε βρισκόμαστε σε διακοπές είτε σε ένα μπάνιο με φίλους έχουμε το άγχος του φαγητού και της ζυγαριάς . Κακώς !! Οργάνωση, καλή θέληση και όλα είναι υπό έλεγχο !! 

Τα μικρά και συχνά γεύματα και το καλοκαίρι αποτελούν σύμμαχο στην διατήρηση του ιδανικού σωματικού βάρους.Έτσι, φροντίζουμε η μέρα μας να ξεκινάει με ένα δυναμωτικό πρωινό, όπως για παράδειγμα, τοστ (τυρί light + γαλοπούλα)και ένα ποτήρι χυμό , γάλα 1,5% και δημητριακά και ένα φρούτο  , γιαούρτι 2% και φρυγανιές ολικής άλεσης. Έτσι πριν βάλουμε το αντηλιακό στην τσάντα μας φροντίζουμε και καταναλώνουμε ένα πλήρες πρωινό !!!

Επομένο βήμα ; Μα φυσικά ο εφιδιασμός μας με νόστιμα και υγιεινά σνακ που θα μας δίνουν ενέργεια κατα την παραμονή μας στην παραλία ( τα οποία να καταναλώνουμε ανα 3 με 4 ώρες )  Φροντίζουμε να έχουν λίγα λιπαρά και να τα αποθηκεύουμε σωστά ώστε να μην υποστούν αλλοιώσεις  . Τέτοιου είδους σνακ είναι τα φρούτα , κριτσίνια ολικής άλεσης, ξηροί καρποί και κράκερ χωρίς αλάτι . Επίσης από την καντίνα της περιοχής μπορούμε να πάρουμε γιαούρτι με μέλι ή τόστ με ψωμί ολικής . 

Η ενυδάτωση είναι επίσης σημαντική και για αυτό το λόγο δεν θα πρέπει να παραλείπουμε την κατανάλωση υγρών, φρούτων και τσάι. Επιστρέφοντας  από την παραλία μπορούμε να καταναλώσουμε το κυρίως μας γεύμα είτε σε κάποιο ταβερνάκι είτε σπίτι μας . Φτίαξτε τη δική σας 3αδα ( πρωτεΐνη  + άμυλο + λαχανικά ) και απολαύστε ένα πλήρες κυρίως γεύμα . Για παράδειγμα μπιφτέκι ψητό και 1 φλ. ρύζι και σαλάτα επόχης ή 2 φλ. ζυμαρικά με κόκκινη σάλτσα με τυρί τριμμενό και σαλάτα εποχής . Δώστε προσοχή στην μερίδα σας ειδικά αν καταναλώσετε το κυριώς σας γεύμα έξω .Αποφύγετε  το τσιμπολόγημα και την  κατανάλωση τηγανίτων και λιπαρών τροφών ειδικά τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού . Λιπαρά και τηγανιτά γευματα καλό είναι να μην καταναλώνονται πάνω από μία φορά την εβδομάδα .

Η κατανάλωση αλκοόλ σε φυσιολογικά επίπεδα επιτρέπεται (1 έως 2 ποτηράκια / μέρα), αρκεί να συνοδεύεται με φαγητό  και  να μην καταναλώνεται όταν είμαστε νηστικοί. Τέλος, ας εκμεταλλευτείτε τις παραλίες κάνοντας καθημερινή άσκηση με σκοπό την αύξηση του μεταβολικού  ρυθμού. Κολύμπι, περπάτημα στην ακροθαλάσσια και τα σοκάκια, ρακέτες και άλλες καλοκαιρινές δραστηριότητες μπορούν να  βοηθήσουν στη διατήρηση ή ακόμα και στην μείωση του σωματικού βάρους. Απολαύστε τον ήλιο  και  την θάλασσα με την παρέα σας !!!

Καλές βουτιές !!! 

 

 

   

Αγγελική Παπά
Διατροφολόγος: Αγγελική Παπά
Γεννήθηκα Σεπτέμβριο του 1986 στο Μαρούσι. Μεγάλωσα στον Ταύρο όπου και κατοικώ ως σήμερα. Το 2005 βρέθηκα στη Σητεία Κρήτης για να σπουδάσω αυτό που αγαπώ. Τα τελευταία χρόνια εργάζομαι ως επαγγελματίας Διαιτολόγος – Διατροφολόγος με ενεργή συμμετοχή σε συνέδρια και εθελοντικές δράσεις με θέμα τη διατροφή.



Για επικοινωνία με τη διατροφολόγο Αγγελική Παπά καλέστε στο 6947856688 e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Pin It