Ψάρια και θαλασσινά. 7 λόγοι για να βρίσκονται στο τραπέζι μας!!!

Η κατανάλωση ψαριών και θαλασσινών δύο φορές την εβδομάδα εξασφαλίζουν στον οργανισμό την πρωτεΐνη που χρειάζεται. Περιέχουν πληθώρα θρεπτικών συστατικών συμπεριλαμβανομένου και των ω3 λιπαρών οξέων. Η συχνή κατανάλωση τους μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη καρδιαγγειακών παθήσεων και να συμβάλει στη διατήρηση της υγείας.

Διατροφή στις διακοπές και στο ταξίδι !

Τι ωραιότερο από μία εξόρμηση στην εξοχή, ένα Σαββατοκύριακο στο εξοχικό ή ένα ταξίδι σε ένα από τα υπέροχα ελληνικά νησιά μας! Οι ευκαιρίες που έχουμε για κάτι τέτοιο είναι λίγες και φυσικά όταν μας δοθούν, οφείλουμε να τις εκμεταλλευτούμε!

"Γάμο" διατροφή!!!!!! Σε γάμο θα πάς, σωστά να φας!!!

Μπορεί φέτος να μην είναι η σειρά σου, αλλά σίγουρα έχεις πάει ήδη σε 3 γάμους (φίλων- συγγενών- συναδέλφων) και πρέπει να αναλογιστείς, ότι είναι ακόμα αρχές Ιουλίου! Μέχρι το τέλος της σεζόν έχεις ακόμα τουλάχιστον άλλους 2-3 γάμους! Σωστά;;

Ασφάλεια τροφίμων: Τι πρέπει να προσέξουμε τώρα το καλοκαίρι

 Το καλοκαίρι έχει μπει για τα καλά και οι θερμοκρασίες ολοένα και ανεβαίνουν, τις τελευταίες ημέρες στα όρια του καύσωνα θα λέγαμε, κάτι που τις καθιστά επικίνδυνες τόσο για εμάς όσο και για τα τρόφιμα που επιλέγουμε και τις συνθήκες συντήρησης τους.

Το Καλοκαιρινό, Το Ταβερνάκι & Οι Θερμίδες Του!

Έχουμε επίσημα καλοκαίρι και οι διακοπές ξεκινούν με τις επισκέψεις στις παραλίες να έχουν την τιμητική τους. Στην παραλία προτιμάμε ελαφριά σνακ, φρούτα, ξηρούς καρπούς, κράκερ διαίτης σάντουιτς με τυρί & λαχανικά, ώστε το απογευματάκι να απολαύσουμε το κύριο γεύμα μας σε κάποιο μαγαζί για φαγητό.

Ας δούμε αναλυτικά τις θερμίδες που κρύβουν τα καλοκαιρινά εδέσματα και ποσό «αθώα» είναι για τη διατήρηση της σιλουέτας μας.

8 τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγονται για τη διατήρηση ενός φυσιολογικού βάρους!

Καθημερινοί πειρασμοί που όταν τους αποφεύγουμε βοηθάμε τον οργανισμό μας να διατηρήσει ένα φυσιολογικό βάρος ή να χάσει το περιττό! Επιλέγουμε να μην καταναλώνουμε τα παρακάτω τρόφιμα(πλούσια σε θερμίδες και λιπαρά) και σύντομα θα καταλάβουμε το δώρο που κάνουμε στον εαυτό μας!!

Υγιεινή διατροφή στην εγκυμοσύνη

Η εγκυμοσύνη είναι μια περίοδος κατά την οποία οι διατροφικές ανάγκες αυξάνονται εξαιτίας των απαιτήσεων του αναπτυσσόμενου βρέφους. Μια υγιεινή δίαιτα και ένας υγιεινός τρόπος ζωής είναι ιδιαιτέρως σημαντικά για μια υγιή εγκυμοσύνη, καθώς επηρεάζουν την υγεία τόσο της μητέρας όσο και του βρέφους. Οι διαιτητικές συστάσεις για τις εγκύους είναι παρόμοιες με αυτές για τον γενικό πληθυσμό, όμως υπάρχουν ορισμένες σημαντικές λεπτομέρειες που θα πρέπει κανείς να γνωρίζει.

Κυτταρίτιδα...ο εχθρός κάθε γυναίκας !!!

 Η κυτταρίτιδα είναι η εναπόθεση νερού και λίπους ανάμεσα στο δέρμα και τον υποδόριο ιστό. Οφείλεται στην κακή αιμάτωση και στη διόγκωση των λιποκυψελών στη συγκεκριμένη περιοχή του σώματος που εμφανίζεται.

Διατροφή στην παραλία

Όλοι κατά τους καλοκαιρινούς μήνες προσπαθούμε να μην ξεφύγουμε στο φαγητό και το αλκοόλ και να διατηρήσουμε το βάρος μας. Είτε βρισκόμαστε σε διακοπές είτε σε ένα μπάνιο με φίλους έχουμε το άγχος του φαγητού και της ζυγαριάς . Κακώς !! Οργάνωση, καλή θέληση και όλα είναι υπό έλεγχο !! 

Σελίδα 1 από 23