Ζάχαρη. Πόση χρειαζόμαστε πραγματικά;

 

Έπειτα από σειρά ετών, πάρα πολλές είναι οι έρευνες που αποδεικνύουν πως η επεξεργασμένη ζάχαρη, η επιπρόσθετη ζάχαρη (added sugar) είναι ένα από τα πιο επικίνδυνα συστατικά της σύγχρονης διατροφής.  Αποδίδει πολλές θερμίδες χωρίς θρεπτικά συστατικά με αποτέλεσμα να επιδρά αρνητικά στον οργανισμό. Η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων ζάχαρης μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση βάρους (παχυσαρκία) αλλά και άλλες παθολογικές καταστάσεις όπως Σακχαρώδης Διαβήτης τύπου ΙΙ, καρδιαγγειακά και πολλές άλλες.

6 αλλαγές για το 2020!!!!

Όσο αποφασισμένοι και αν είμαστε, τα βήματα και οι αλλαγές του προγράμματος και των χρόνιων συνηθειών μας πρέπει να γίνονται πάντα σταδιακά και αργά. Πολλές αλλαγές μαζί δύσκολα θα διατηρηθούν. Σύντομοι επιτεύξιμοι στόχοι θα  γεμίσουν τη χρονιά με αυτοπεποίθηση και όρεξη να συνεχίσουμε τις υγιεινές – θρεπτικές επιλογές μας. 

Διατροφή σε περίοδο εορτών

Όλοι στην περίοδο των Χριστουγέννων έχουμε στο μυαλό μας το τι θα φάμε, πόσα γλυκά θα καταναλώσουμε και πόσο αλκοόλ θα πιούμε. Αν όμως προσέξουμε κάποιες ‘‘παγίδες’’ τότε μπορούμε να διατηρήσουμε το βάρος μας μετά το τέλος των γιορτών.

Μελομακάρονα VS Κουραμπιέδες

Ήρθε ο Δεκέμβρης και μαζί του έρχονται τα Χριστούγεννα, οι γιορτές, γλυκά, φαγητά, ποτά και άλλοι πολλοί πειρασμοί. Εμείς σήμερα θα αναλύσουμε τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες, για να δούμε , λοιπόν, ποιό από τα δύο να προτιμήσουμε φέτος για να μην χαλάσουμε.. πολύ την διατροφή μας;

Tips για να προλάβουμε τις γιορτές των Χριστουγέννων!

Οι γιορτές των Χριστουγέννων είναι προ των πυλών και ήδη τα μελομακάρονα με τους κουραμπιέδες κάνουν τις πρώτες δειλές τους  εμφανίσεις. Πως μπορούμε όμως να προλάβουμε να ισορροπήσουμε τις ατασθαλίες πριν τις γιορτές υιοθετώντας κάποιες απλές καθημερινές συνήθειες.

Bαζω Τη Σαλάτα Στο Βάζο

Ένας διαφορετικός και πρακτικός τρόπος να αποθηκεύσετε για να μεταφέρετε τη σαλάτα σας στο γραφείο ειδικά αν κινείστε με ΜΜΜ, μηχανάκι, ποδήλατό ή απλά αν θέλετε να την έχετε όμορφα προετοιμασμένη στο ψυγείο για να τη φάτε μόλις επιστρέψετε στο σπίτι και νιώθετε κουρασμένοι από τις ατέλειωτες ώρες δουλειάς. Που να μαγειρεύεις τώρα….

Ρόδι: Από Σύμβολο - Θησαυρός

Ένα φθινοπωρινό φρούτο αποτελεί σύμβολο της καλοτυχίας, του πλούτου, της γονιμότητας  ακόμη και του έρωτα. Το έθιμο που περνά από γενιά σε γενιά λέει πως στην αρχή κάθε έτους σπάμε ένα ρόδι στην εξώπορτα μας με την προσδοκία μια καλής χρονιάς. Το στολίζουμε, το καταναλώνουμε σε μορφή χυμών, το καθαρίζουμε υπομονετικά και σχολαστικά, ας μάθουμε λοιπόν, τι κρύβει αυτό το φρούτο – σύμβολο.

Να φάω βραδινό ή θα παχύνω;

«Πάλι ξέχασα να πάρω φαγητό στη δουλειά» «Δεν κατάλαβα πως πέρασε η ώρα με το διάβασμα των παιδιών και έμεινα νηστική» «Σήμερα είχα τόση δουλειά που ξέχασα να φάω» «Με τόσο άγχος σήμερα που να σκεφτώ και το φαγητό» «Καλύτερα να μη φάω τίποτα μήπως χάσω και κανένα κιλό»

Όταν οι διαιτολόγοι θέλουν γλυκό...

Η γλυκεία γεύση είναι μία από τις 4 ( 5 για κάποιους ) βασικές αισθήσεις που αντιλαμβανόμαστε στην γλώσσα . Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε μια γεννητική προδιάθεση για προτίμηση σε τροφές με αυτή τη γεύση.

Τα γλύκα είναι η πηγή της γεύσης αυτής αλλά και πηγή λιπαρών και «κενών» θερμίδων !!! Δεν εφοδιάζουν τον οργανισμό με θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες , όπως άλλες τροφές . Όμως σε μια διατροφή που βασίζεται στο μέτρο και την ισορροπία όλα έχουν θέση ακόμα και τα γλύκα . Το να γευτούμε ενίοτε ένα γλυκό επιλογής είναι απολύτως φυσιολογικό.  

ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής σήμερα και δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στη δική μας Μεσογειακή Διατροφή, η οποία είναι παγκοσμίως γνωστή για τις ευεργετικές της ιδιότητες. 

Σελίδα 1 από 24