10 συμβουλές για υγιή παιδιά!

 Θυμάσαι πώς ήταν όταν μάθαινες ποδήλατο; Το πιο σημαντικό ήταν να μάθεις να κρατάς ισορροπία. Όταν κρατούσες ισορροπία, τα πετάλια γυρνούσαν εύκολα, γύριζαν τις ρόδες και το ποδήλατο προχωρούσε.

Διατροφικές συνήθειες: γιατί τα τακτικά γεύματα και σνακ είναι σημαντικά

 Οι διατροφικές συνήθειες, που επηρεάζουν τις προτιμήσεις τροφίμων, την κατανάλωση ενέργειας και την πρόσληψη θρεπτικών συστατικών, γενικά αναπτύσσονται νωρίς στην παιδική ηλικία και ειδικά στην εφηβεία.

Διατροφή μετα το καλοκαίρι

 Ελπίζω να γυρισάμε όλοι με γεμάτες μπαταρίες και ευχαρίστες στιγμές !!!! Και αν κάποιοι απο εμάς "ξέφυγαν" διατροφικά τι έγινε ; Τίποτα δεν μπορεί να χαλάσει ότι έχουμε καταφέρει αρκεί να βρούμε πάλι ρύθμουσς !

Πως όμως μπορούμε να επιστρέψουμε στους παλιούς μας ρυθμούς με στόχο την διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους;

8 αλλαγές για καλύτερο έλεγχο βάρους !!!

 Πόσο εύκολο είναι να διατρούμε το σωματικό μας βάρος στα επιθυμητά επίπεδα;  Αν αλλάξουμε κάποια πράγματα μέσα στην καθημερινότητα μας δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φανταζόμαστε !!!

Το αθώο μπισκοτάκι

 

Πόσες φορές μαζί με τον απογευματινό καφέ δεν βουτάμε ένα κουλουράκι που θεωρούμε αθώο... είναι όμως?

Σας αποκαλύπτω ότι δεν είναι και τόσο “τίποτα” όσο νομίζουμε.

8+1 Αυγουστιάτικοι Υδατανθρακες

Τον Αυγουστο οι ρυθμοι πέφτουν, οι περισσότεροι φεύγουν για διακοπές μακρυά απο την πόλη και ξεκουράζονται σε εξοχικά μέρη. Εκεί κρύβονται οι σχεδόν ακατέργαστοι και όσο το δυνατό πιο κοντά στο φυσικό προϊόν διατροφικοί θησαυροί, που καλό να είναι να γνωρίζεται και να προτιμήσετε για πλούσια γεύση και το υψηλό θρεπτικό περιεχόμενο τους.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με τα Αυγουστιάτικα Λαχανικά που προτείνουμε να καταναλώσετε άφοβα:

  • Βλήτα: Πράσινα βραστά χόρτα που δεν πικρίζουν και συνοδεύουν άριστα κρέας, θαλασσινά και ψάρια. Περιέχουν ελάχιστες θερμίδες, τα 100 γρ αποδίδουν 20 Kcal. Είναι πλούσια σε βιταμίνη Κ, βιταμίνη C, ασβέστιο και σίδηρο ενώ αποτελούν ιδανικό τρόπο κατανάλωσης φυτικών ινών που βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου και την αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.
  • Αμπελοφάσουλα: Μοιάζουν με τα φασολάκια που γνωρίζουμε όμως είναι πιο λεπτά, θέλουν μόνο λίγο βράσιμο και πολύ λεμόνι. Περιέχουν αντιοξειδωτικές ουσίες ενώ μια μερίδα αποδίδει 85 Kcal. Αποτελούν καλή πηγή φυτικών ινών και αποθηκευονται εύκολα στο ψυγείο για κατανάλωση και τις επόμενες ημέρες.
  • Πατζάρια: Στρογγυλά με βαθύ κόκκινο χρώμα που οφείλεται στην έντονα αντιοξειδωτική τους δράση. Η κατανάλωση τους βοηθά στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης και της καρδιαγγειακής προστασία. Είναι πλούσια σε βιταμίνη C και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Τα πατζάρια περιέχουν 32 Kcal στα 100γρ.
  • Μελιτζάνα: Το έντονο χαρακτηριστικό της χρώμα είναι ένδειξη των πολλών αντιοξειδωτικών ουσιών που περιέχει. Είναι πλούσια σε ασβέστιο, κάλιο και σίδηρο ένω όσο το λιγότερο την επεξεργαζόμαστε τόσο περισσότερό διατηρούνται τα θρεπτικά συστατικά της. Είναι χαμηλή σε θερμίδες καθώς τα 100gr αποδίδουν 27 Kcal. Όμως το θερμιδικό της περιεχόμενο μεταβάλλεται εύκολα ανάλογα τον τρόπο μαγειρέματος που θα επιλέξουμε για αυτό χρειάζεται προσοχή!
  • Κολοκύθι: Τα πράσινα μικρά κολοκυθάκια είναι πλούσια σε μαγνήσιο, βιταμίνη Α, βιταμίνη Κ καθώς και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Τα 100γρ βρασμένα αποδίδουν ελάχιστες θερμίδες 16 Kcal. Όμως όπως και η μελιτζάνα, χρειάζεται προσοχή στον τρόπο που θα επιλέξουμε να τα μαγειρέψουμε καθώς το θερμιδικό περιεχόμενο μπορεί να αυξηθεί σημαντικά.
Ας δούμε όμως αναλυτικά και τα φρούτα του πιο καλοκαιρινού μήνα:

  • Πεπονι: Ο ένας απο τους πρωταγωνιστές του καλοκαιριού. Τόσο θρεπτικό που ακόμη και οι σπόροι του είναι πηγή Ω-3 λιπαρών οξέων. Το πορτοκαλί στο εσωτερικό του αποδίδεται στην περιεκτικότητα β- καροτίνης για αυτό όσο πιο ωριμο καταναλώνεται τόσο περισσότερο θρεπτικά συστατικά λαμβάνουμε. Αποτελεί πηγή βιταμίνης Α και βιταμίνης C ενώ περιέχει λιγοστές θερμίδες. Τα 100γρ αποδίδουν 34 Kcal
  • Kαρπούζι: Το σήμα κατατεθέν του μήνα Αυγούστου. Το έντονο κόκκινο χρώμα του οφείλεται στην ισχυρή αντιοξειδωτική ουσία που περιέχει, το λυκοπένιο. Είναι σημαντική πηγή φυτικών ινών ενώ ταυτόχρονα είναι πλούσιο σε μαγνήσιο, βιταμίνη C, βιταμίνη Α και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Όσον αφορά τις θερμίδες του δεν είναι ούτε ζάχαρη ούτε νερό όπως λέει ο "αστικός μύθος" τα 100 γρ αποδίδουν 30Kcal και μπορεί να ενταχθεί άφοβα σε ενα ισορροπημένο διαιτολόγιο.
  • Σύκο: Το πιο απλό φρούτο του καλοκαιριού. Συνήθως το σύκο ή θα το αγαπάς ή θα το μισείς. Λόγοι για να το αγαπάς είναι η εντονη αντιοξειδωτική του δράση. Αποτελεί πολύ πλούσια πηγή φυτικών ινών και βοηθά στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας. Περιέχει σημαντικές ποσότητες ασβεστίου και καλίου ενώ τα 3 σύκα αποδίδουν 100 Kcal.
  • Φραγκόσυκο: Το παρεξηγημένο φρούτο που οι περισσότεροι προσπερνάμε άδικα μπροστά την πλούσια περιεκτικότητα του σε φυτικές ινές. Είναι καλή πηγή ασβεστίου, μαγνησίου αλλα και βιταμίνης C. Tα 150γρ αποδίδουν 60Kcal. Τώρα που μάλλον έγινε πιο ενδιαφέρουσα επιλογή, δώστε προσοχή στα αγκάθια καθώς το καθαρίζεται.
Εντάξτε τις σαλάτες του χωριού και τα φρούτα στο καθημερινό πρόγραμμα διατροφής λαμβάνοντας όλα τα ωφέλη που σας προσφέρουν οι παραπάνω επιλογές. Μειώστε τις θερμίδες αυξάνοντας τη γεύση που δύσκολα απολαμβάνετε στην πόλη! Ευχαριστηθείτε αρώματα και χορτάστε με χρωματα, γεύσεις και καλές θερμίδες χρήσιμες για τη λειτουργία ολόκληρου του ανθρώπινου οργανισμού!

Καλό Καλοκαίρι!

 

 
Σνακ Να Πάρεις!!!!

 Οι μαμάδες λένε ζακέτα να βάλεις! Εμείς λέμε ΣΝΑΚ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ! Οι λόγοι πολλοί! Το υγιεινό σνακ είναι εκείνο που μας γεμίζει ενέργεια τη στιγμή που νιώθουμε πως οι δυνάμεις τελείωσαν αλλά η ημέρα είναι ακόμη μεγάλη και οι απαιτήσεις πολλές. Το σπιτικό σνακ θα μας «σώσει» από την ατασθαλία που θα χαλάσει το πρόγραμμα μας.

Το Καλοκαιρινό, Το Ταβερνάκι & Οι Θερμίδες Του!

Έχουμε επίσημα καλοκαίρι και οι διακοπές ξεκινούν με τις επισκέψεις στις παραλίες να έχουν την τιμητική τους. Στην παραλία προτιμάμε ελαφριά σνακ, φρούτα, ξηρούς καρπούς, κράκερ διαίτης σάντουιτς με τυρί & λαχανικά, ώστε το απογευματάκι να απολαύσουμε το κύριο γεύμα μας σε κάποιο μαγαζί για φαγητό.

Ας δούμε αναλυτικά τις θερμίδες που κρύβουν τα καλοκαιρινά εδέσματα και ποσό «αθώα» είναι για τη διατήρηση της σιλουέτας μας.

7 τρόποι να ελέγξεις τη βραδινή "πείνα"!!!

Πολλοί άνθρωποι συνηθίζουν να καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες φαγητού τις βραδινές ώρες ακόμα και αν δεν είναι πραγματικά πεινασμένοι.  Η βραδινή υπερκατανάλωση τροφής (οι επιλογές είναι πλούσιες σε λιπαρά συνήθως) οδηγεί στην αυξημένη πρόσληψη θερμίδων, με αποτέλεσμα την επιβάρυνση της καλής σωματικής υγείας αλλά και πιθανή αύξηση του σωματικού βάρους.  

Σελίδα 1 από 24