Bαζω Τη Σαλάτα Στο Βάζο

Ένας διαφορετικός και πρακτικός τρόπος να αποθηκεύσετε για να μεταφέρετε τη σαλάτα σας στο γραφείο ειδικά αν κινείστε με ΜΜΜ, μηχανάκι, ποδήλατό ή απλά αν θέλετε να την έχετε όμορφα προετοιμασμένη στο ψυγείο για να τη φάτε μόλις επιστρέψετε στο σπίτι και νιώθετε κουρασμένοι από τις ατέλειωτες ώρες δουλειάς. Που να μαγειρεύεις τώρα….

Ρόδι: Από Σύμβολο - Θησαυρός

Ένα φθινοπωρινό φρούτο αποτελεί σύμβολο της καλοτυχίας, του πλούτου, της γονιμότητας  ακόμη και του έρωτα. Το έθιμο που περνά από γενιά σε γενιά λέει πως στην αρχή κάθε έτους σπάμε ένα ρόδι στην εξώπορτα μας με την προσδοκία μια καλής χρονιάς. Το στολίζουμε, το καταναλώνουμε σε μορφή χυμών, το καθαρίζουμε υπομονετικά και σχολαστικά, ας μάθουμε λοιπόν, τι κρύβει αυτό το φρούτο – σύμβολο.

Να φάω βραδινό ή θα παχύνω;

«Πάλι ξέχασα να πάρω φαγητό στη δουλειά» «Δεν κατάλαβα πως πέρασε η ώρα με το διάβασμα των παιδιών και έμεινα νηστική» «Σήμερα είχα τόση δουλειά που ξέχασα να φάω» «Με τόσο άγχος σήμερα που να σκεφτώ και το φαγητό» «Καλύτερα να μη φάω τίποτα μήπως χάσω και κανένα κιλό»

Όταν οι διαιτολόγοι θέλουν γλυκό...

Η γλυκεία γεύση είναι μία από τις 4 ( 5 για κάποιους ) βασικές αισθήσεις που αντιλαμβανόμαστε στην γλώσσα . Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε μια γεννητική προδιάθεση για προτίμηση σε τροφές με αυτή τη γεύση.

Τα γλύκα είναι η πηγή της γεύσης αυτής αλλά και πηγή λιπαρών και «κενών» θερμίδων !!! Δεν εφοδιάζουν τον οργανισμό με θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες , όπως άλλες τροφές . Όμως σε μια διατροφή που βασίζεται στο μέτρο και την ισορροπία όλα έχουν θέση ακόμα και τα γλύκα . Το να γευτούμε ενίοτε ένα γλυκό επιλογής είναι απολύτως φυσιολογικό.  

ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής σήμερα και δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στη δική μας Μεσογειακή Διατροφή, η οποία είναι παγκοσμίως γνωστή για τις ευεργετικές της ιδιότητες. 

διατροφικές συνήθειες

Ισορροπημένη διατροφή, σωστές διατροφικές επιλογές, αλλαγή τρόπου ζωής, απώλεια βάρους, άσκηση. Πόσες φορές έχεις προβληματιστεί ακούγοντας αυτές τις φράσεις; Πόσος φορές είσαι έτοιμος και αποφασισμένος για την μεγάλη αλλαγή; Και πόσες φορές η αποφασιστικότητα καταλήγει στον κάδο των σκουπιδιών παρέα με το περιτύλιγμα μιας σοκολάτας; Έφτασε η στιγμή.  

Κόλλησε η ζυγαριά ...ή μήπως όχι;!;!

 

Όλοι όταν ξεκινούν ένα πρόγραμμα διατροφής θέλουν να κατεβάσου το νούμερο της ζυγαριάς και να φτάσουν σε ένα πολυπόθητο νούμερο ! Τι είναι όμως αυτό το νούμερο που γράφει η ζυγαριά ;! Πόσο αντιπροσωπευτικό είναι ;

Πρωινό Γεύμα: χάρισε στον εαυτό σου ένα δώρο από το πρωί..... κάθε πρωί!

Όλες οι μαμάδες μπορούν να νιώσουν περήφανες, καθώς η φροντίδα και το ενδιαφέρον τους για το πρωινό γεύμα ώστε τα παιδιά να «μη φύγουν με άδειο στομάχι» έρχονται σε συμφωνία με πλήθος επιστημονικών μελετών! Αναμφισβήτητα διανύουμε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από έντονους ρυθμούς και πολλές φορές βρισκόμαστε σε μια συνεχή προσπάθεια να εξοικονομήσουμε χρόνο σχεδόν από παντού.

10 συμβουλές για υγιή παιδιά!

 Θυμάσαι πώς ήταν όταν μάθαινες ποδήλατο; Το πιο σημαντικό ήταν να μάθεις να κρατάς ισορροπία. Όταν κρατούσες ισορροπία, τα πετάλια γυρνούσαν εύκολα, γύριζαν τις ρόδες και το ποδήλατο προχωρούσε.

Διατροφικές συνήθειες: γιατί τα τακτικά γεύματα και σνακ είναι σημαντικά

 Οι διατροφικές συνήθειες, που επηρεάζουν τις προτιμήσεις τροφίμων, την κατανάλωση ενέργειας και την πρόσληψη θρεπτικών συστατικών, γενικά αναπτύσσονται νωρίς στην παιδική ηλικία και ειδικά στην εφηβεία.

Σελίδα 1 από 24