Δίαιτα από κάποιο γνωστό περιοδικό ή site  ή Διατροφή από έναν πτυχιούχο διατροφολόγο – διαιτολόγο?

 

Είναι η εποχή που όλοι ψάχνουμε τον εύκολο – γρήγορο - “μαγικό” τρόπο να χάσουμε τα κιλά των γιορτών, αδιαφορώντας αν η Δίαιτα που θα επιλέξουμε ταιριάζει στον οργανισμό μας ή θα του δημιουργήσουμε κάποιο πρόβλημα.

Βιταμίνη C. Τροφές που ΣΕ προστατεύουν από το κρυολόγημα

«Να πάρεις βιταμίνη C και θα γίνεις περδίκι», ακούω ξαφνικά μία γυναικεία μεστή φωνή που με προσπερνούσε να δίνει γιατροπορευτικές συμβουλές. Γυρνώντας διακριτικά παρατήρησα ότι απευθυνόταν σε έναν επίσης «μεστό» κύριο με κόκκινη μύτη που παρότι έβηχε έντονα, άναβε τσιγάρο. Καθώς απομακρύνονταν σκέφτηκα: Τελικά, δεν έχει ηλικία η απερισκεψία…

Tips για να αυξήσουμε την κατανάλωση φρούτων!!

Τους χειμερινούς μήνες η κατανάλωση φρούτων μειώνεται από πολλούς με την αιτιολογία- δικαιολογία «δεν μου αρέσουν τα φρούτα το χειμώνα, όλο μήλα θα τρώω;» ή κάτι πιο εναλλακτικό που σε κάνει να απορείς,  «δεν μου πάει το χειμώνα να τρώω φρούτα».

Ανοσοποιητικό Σύστημα: Πως μπορούμε να το ενισχύσουμε;

Το ανοσοποιητικό σύστημα είναι ένα σύστημα οργάνων υπεύθυνο για την άμυνα του οργανισμού. Αποτελείται από πολλά διαφορετικά όργανα και ιστούς.

Μας προστατεύει από βακτήρια, παθογόνους οργανισμούς και ιούς.Ειδικά τους χειμερινούς μήνες θα πρέπει να το ενισχύουμε. Η διατροφή και η φυσική δραστηριότητα είναι οι σύμμαχοι για την τόνωση του ανοσοποιητικού μας συστήματος.

Διατροφή μετά την εορταστική περίοδο

 

Οι γιορτές τελείωσαν και το ερώτημα που απασχολεί πολλούς από εμάς είναι πως θα χαθούν τα κιλά που αποκτήσαμε κατά την περίοδο των Χριστουγέννων. Δεν είναι κάτι που θα πρέπει να φέρει τον πανικό αρκεί να ακολουθήσουμε τα εξής βήματα:

Διατροφή: 6 αλλαγές για το 2018!

Όσο αποφασισμένοι και αν είμαστε, τα βήματα και οι αλλαγές του προγράμματος και των χρόνιων συνηθειών μας πρέπει να γίνονται πάντα σταδιακά και αργά. Πολλές αλλαγές μαζί δύσκολα θα διατηρηθούν. Σύντομοι επιτεύξιμοι στόχοι θα  γεμίσουν τη χρονιά με αυτοπεποίθηση και όρεξη να συνεχίσουμε τις υγιεινές – θρεπτικές επιλογές μας. 

Πόσο διαρκεί το αλκοόλ στον οργανισμό μας;

Κρασί στο σπίτι, ποτό με φίλους, κοκτέιλ με το σύντροφο, ρακές σε μεζεδοπωλεία, ούζα σε ψαροταβέρνες, να πιούμε για τις χαρές, να πιούμε για τις λύπες, να πιούμε για την παρέα. Πόσοι λόγοι υπάρχουν για να καταναλώσει κάποιος αλκοόλ ξέρουμε πολύ καλά. Πόσος χρόνος όμως χρειάζεται για να αποβληθεί από τον οργανισμό μας το αλκοόλ;

7 απλοί τρόποι να σταματήσεις την κατανάλωση «ανθυγιεινών τροφίμων»

Ξέρεις πολύ καλά ότι όλα αυτά που θα ήθελες να φας αυτή τη στιγμή, είναι ο χειρότερος εχθρός της «ισορροπημένης διατροφής» που παντού ακούς!!! Δε μπορείς όμως… τα σκέφτεσαι, τα ονειρεύεσαι, δεν σε αφήνουν να συγκεντρωθείς…

4 Διατροφολόγοι , 4 βραδινά !!!

Όπως όλα τα γεύματα στη διάρκεια μιας ημέρας έτσι και το βραδινό αποτελεί σημαντικό   για την ρύθμιση του βάρος μας, τη ποιότητα του ύπνου μας αλλά και για τη ρύθμιση των επίπεδών σακχάρου στο αίμα μας . Τι τρώνε οι Διαιτολόγοι – Διατροφολόγοι το βράδυ ;

Διατροφή σε περίοδο εορτών

Όλοι στην περίοδο των Χριστουγέννων έχουμε στο μυαλό μας το τι θα φάμε, πόσα γλυκά θα καταναλώσουμε και πόσο αλκοόλ θα πιούμε. Αν όμως προσέξουμε κάποιες ‘‘παγίδες’’ τότε μπορούμε να διατηρήσουμε το βάρος μας μετά το τέλος των γιορτών.

Σελίδα 1 από 24