Το Καλοκαιρινό, Το Ταβερνάκι & Οι Θερμίδες Του!

Έχουμε επίσημα καλοκαίρι και οι διακοπές ξεκινούν με τις επισκέψεις στις παραλίες να έχουν την τιμητική τους. Στην παραλία προτιμάμε ελαφριά σνακ, φρούτα, ξηρούς καρπούς, κράκερ διαίτης σάντουιτς με τυρί & λαχανικά, ώστε το απογευματάκι να απολαύσουμε το κύριο γεύμα μας σε κάποιο μαγαζί για φαγητό.

Ας δούμε αναλυτικά τις θερμίδες που κρύβουν τα καλοκαιρινά εδέσματα και ποσό «αθώα» είναι για τη διατήρηση της σιλουέτας μας.

Διατροφή στην παραλία

Όλοι κατά τους καλοκαιρινούς μήνες προσπαθούμε να μην ξεφύγουμε στο φαγητό και το αλκοόλ και να διατηρήσουμε το βάρος μας. Είτε βρισκόμαστε σε διακοπές είτε σε ένα μπάνιο με φίλους έχουμε το άγχος του φαγητού και της ζυγαριάς . Κακώς !! Οργάνωση, καλή θέληση και όλα είναι υπό έλεγχο !! 

4 Λόγοι για να μην κάνετε δίαιτα….

Δίαιτα ,μια από τις πιο πολυσυζητημένες λέξεις που τη συναντάμε παντού !!! Πολλοί την εφαρμόζουν σε συγκεκριμένες χρονικές περίοδοι όπως καλοκαίρι ή σε συγκεκριμένες καταστάσεις όπως λίγο πριν μια τελετή ( π.χ γάμος) . Πως επηρεάζει όμως αυτή η διαδικασία το σώμα μας ;

4 λόγοι που λέμε όχι στις δίαιτες   :

Μένουμε σπίτι και δημιουργούμε !!!

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ γιατί ακολουθούμε τις οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας και προφυλάσσουμε τους γύρω μας!

Μένουμε σπίτι για να προφυλάξουμε και εμάς.

Να μας ξανασυστηθούμε και να μας φροντίσουμε λίγο παραπάνω αυτό το διάστημα.

Αφού δεν μπορούμε να επισκεφτούμε τα αγαπημένα μας πρόσωπα, δεν υπάρχει λόγος να επισκεφτούμε το ψυγείο!!!!

Μπορεί να γίνει η νηστεία σύμμαχος στη ρύθμιση του βάρους;

Η νηστεία αποτελεί μια πολύ καλή ευκαιρία για περιοδική αποχή από το κρέας με αποτέλεσμα τη μείωση του προσλαμβανόμενου λίπους συγκεκριμένα του κορεσμένου, που είναι και το πιο επιβαρυντικό. Κατά τη νηστεία αυξάνεται ή πρόσληψη ενέργειας που προέρχεται από υδατάνθρακες και μειώνεται αυτή που προέρχεται από λίπη και πρωτεΐνες. Η μείωση του λίπους και ειδικά του κορεσμένου (που προέρχεται από τα γαλακτοκομικά προϊόντα και τα κρέατα) συμβάλλει στη βελτίωση της υγείας μας. Με αυτό τον τρόπο μπορεί να επιτευχθεί μείωση και έλεγχος του σωματικού βάρους. 

Καθαρή Δευτέρα - Κούλουμα και διατροφή

Τέλειωσαν οι Απόκριες και τα μασκαρέματα και είμαστε μια μέρα πριν την Καθαρή Δευτέρα λοιπόν! Πήρε το όνομα της από την «κάθαρση» που επέρχεται στους Χριστιανούς τόσο πνευματικά όσο και σωματικά. Τα κούλουμα περιγράφουν την πατροπαράδοτη εκδρομή στην εξοχή για το πέταγμα του αετού, έχοντας μαζί μας όλα παραδοσιακά νηστίσιμα φαγητά της ημέρας.

Η Μαύρη Θρεπτική Σοκολάτα & Οι Άλλες…

Σε όποια ηλικιακή ομάδα και αν ανήκεις η σοκολάτα αποτελεί σχεδόν πάντα τη «γλυκιά αμαρτία» όλων.  Δεν είναι μόνο τα παιδιά που την αγαπούν πολύ. Για τους περισσότερους η σοκολάτα είναι σχεδόν απόλυτα συνδεδεμένη με το γλυκό, το κέρασμα, τη γιορτή, την τόνωση, την ικανοποίηση και την απόλαυση. Ας την μάθουμε όμως καλύτερα ώστε να απολαμβάνουμε στο μέγιστο τα οφέλη της και να μην πέφτουμε στις γλυκιές «παγίδες» της.
Ζάχαρη. Πόση χρειαζόμαστε πραγματικά;

 

Έπειτα από σειρά ετών, πάρα πολλές είναι οι έρευνες που αποδεικνύουν πως η επεξεργασμένη ζάχαρη, η επιπρόσθετη ζάχαρη (added sugar) είναι ένα από τα πιο επικίνδυνα συστατικά της σύγχρονης διατροφής.  Αποδίδει πολλές θερμίδες χωρίς θρεπτικά συστατικά με αποτέλεσμα να επιδρά αρνητικά στον οργανισμό. Η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων ζάχαρης μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση βάρους (παχυσαρκία) αλλά και άλλες παθολογικές καταστάσεις όπως Σακχαρώδης Διαβήτης τύπου ΙΙ, καρδιαγγειακά και πολλές άλλες.

6 αλλαγές για το 2020!!!!

Όσο αποφασισμένοι και αν είμαστε, τα βήματα και οι αλλαγές του προγράμματος και των χρόνιων συνηθειών μας πρέπει να γίνονται πάντα σταδιακά και αργά. Πολλές αλλαγές μαζί δύσκολα θα διατηρηθούν. Σύντομοι επιτεύξιμοι στόχοι θα  γεμίσουν τη χρονιά με αυτοπεποίθηση και όρεξη να συνεχίσουμε τις υγιεινές – θρεπτικές επιλογές μας. 

Σελίδα 1 από 24

Θέλετε νέο σώμα, καλύτερη ψυχολογία και λιγότερα κιλά;

Είμαστε εδώ για εσάς!

Κλείστε Ραντεβού