Φυσική κατάσταση - FITNESS TIPS

Δεν αρκεί μόνο να κάνουμε διατροφή ή μόνο να γυμναζόμαστε για να πούμε ότι έχουμε τη φυσική μας υγεία.

Υπάρχουν κάποιο παράμετροι οι οποίοι παίζουν καθοριστικό ρόλο, όπου η μια επηρεάζει τις άλλες μακροπρόθεσμα ή βραχυπρόθεσμα.

Ώρα να τις αναλύσουμε:

Το περπάτημα είναι μια καλή αρχή!!

Ακούμε πλέον την λέξη fitness συχνά και παντού. Το fitness απευθύνεται σε όλους; Πόσο εύκολο είναι να ξεκινήσει κάποιος να ασχολείται με τον συγκεκριμένο τρόπο ζωής; Μια καλή αρχή είναι το περπάτημα. 

Ποίο είναι το πρόσωπο της ψυχογενούς  ανορεξίας ;

Η πρόσληψη τροφής είναι απαραίτητη για την επιβίωση κάθε ανθρώπου. Για κάποιους ανθρώπους η τροφή είναι πηγή ευχαρίστησης ενώ για κάποιους άλλους η προσέγγιση της ή η πρόσληψη της συνδέονται με πολλά προβλήματα που σχετίζονται με  ιδιάζουσες αντιλήψεις για το σωματικό βάρος και τη διάπλαση, οι οποίες έχουν μέχρι και δυνητικά θανατηφόρες επιπτώσεις.

Οι καλοκαιρινές διακοπές φτάνουν στο τέλος τους και η επιστροφή στο γυμναστήριο πλησιάζει!

 

 

Η προπόνηση μετά από καιρό, πόσο μάλλον μετά τις καλοκαιρινές διακοπές, όπου το σώμα έχει ξεκουραστεί αρκετά, δεν είναι εύκολη υπόθεση και πιθανόν να υπάρξουν μικροί τραυματισμοί.

Χρειαζόμαστε λοιπόν ένα διάστημα προσαρμογής πριν επιστρέψουμε για τα καλά στο πρόγραμμα γυμναστικής μας!

Yoga vs Pilates..Τι θα επιλέξουμε, και γιατί;

 

<<Η γιόγκα είναι ένα φως που, αν ανάψει, δεν σβήνει ποτέ. Όσο καλύτερη γίνεται η εξάσκηση, τόσο μεγαλύτερη είναι η φλόγα>>

Β.Κ.S. Iyengar

<<Καλή φυσική κατάσταση είναι η απόκτηση και η διατήρηση ενός ομοιόμορφα ανεπτυγμένου σώματος με ένα υγιές μυαλό, πλήρως ικανό να εκτελέσει φυσικά, εύκολα και ικανοποιητικά τα πολλά και ποικίλα καθημερινά καθήκοντα με ζωντάνια και ευχαρίστηση. Μια υγιής σπονδυλική στήλη είναι το κλειδί για μια καλή φυσική κατάσταση, χαρίζοντας στον άνθρωπο δύναμη, σταθερότητα, ελαστικότητα και νεανικότητα>>.

Joseph Hubertus Pilates

Ενισχύστε τη φυσική σας κατάσταση !

 

Φυσική Κατάσταση.

Όταν λέμε ότι κάποιος έχει 'καλή φυσική κατάσταση', εννοούμε ότι το συγκεκριμένο άτομο έχει καλή σωματική απόδοση και μπορεί με άνεση να κάνει τις απλές καθημερινές του δραστηριότητες.

Βαθύς καθαρισμός προσώπου

Στο άκουσμα και μόνο του όρου "καθαρισμός προσώπου" το μυαλό ορισμένων οδηγείται στην εικόνα ενός ταλαιπωρημένου κόκκινου, γεμάτο σημάδια προσώπου και μιας ακολουθούμενης πιθανόν εβδομάδας "ανάρρωσης". Με σιγουριά μπορώ να σας ενημερώσω ότι ο καθαρισμός προσώπου δεν συγκαταλέγεται στον όρο εγχείρηση άρα ο σκοπός του δεν είναι να αφήσει σημάδια, ουλές ή μακροχρόνιες βλάβες στο πρόσωπο.

Αερόβια άσκηση στην παραλία

Η αερόβια άσκηση είναι άκρως σημαντική ανεξαρτήτως τον τρόπο εκγύμνασης που έχουμε επιλέξει, καθώς έχει την ικανότητα να ωφελεί κυρίως τα όργανα ζωτικής σημασίας όπως η καρδιά, οι πνεύμονες κ.α.

Άσκηση στο σπίτι. Γιατί δεν το εκμεταλλεύεσαι;

Μη σας φαίνεται υπερβολικό αν ακούσετε ότι η αύξηση της κίνησης μέσα στο σπίτι μπορεί να συμβάλλει στον έλεγχο ή ακόμη και στη μείωση του βάρους. Προσπαθήστε να δραστηριοποιήστε μέσα στο σπίτι, βρίσκοντας ασχολίες που μέχρι σήμερα δεν είχατε.

Γυμναστική και Ζέστη

 

Καθώς το καλοκαίρι πλησιάζει, η θερμοκρασία ανεβαίνει.
 
Προστάτευσε τον εαυτό σου έτσι ώστε να μην αντιμετωπίσεις κανένα πρόβλημα με την προπόνηση σου και πάνω από όλα με την υγεία σου.
 
TIPS:

Σελίδα 1 από 7