Ενισχύστε τη φυσική σας κατάσταση !

 

Φυσική Κατάσταση.

Όταν λέμε ότι κάποιος έχει 'καλή φυσική κατάσταση', εννοούμε ότι το συγκεκριμένο άτομο έχει καλή σωματική απόδοση και μπορεί με άνεση να κάνει τις απλές καθημερινές του δραστηριότητες.

Βαθύς καθαρισμός προσώπου

Στο άκουσμα και μόνο του όρου "καθαρισμός προσώπου" το μυαλό ορισμένων οδηγείται στην εικόνα ενός ταλαιπωρημένου κόκκινου, γεμάτο σημάδια προσώπου και μιας ακολουθούμενης πιθανόν εβδομάδας "ανάρρωσης". Με σιγουριά μπορώ να σας ενημερώσω ότι ο καθαρισμός προσώπου δεν συγκαταλέγεται στον όρο εγχείρηση άρα ο σκοπός του δεν είναι να αφήσει σημάδια, ουλές ή μακροχρόνιες βλάβες στο πρόσωπο.

Οι καλοκαιρινές διακοπές φτάνουν στο τέλος τους και η επιστροφή στο γυμναστήριο πλησιάζει!

 

 

Η προπόνηση μετά από καιρό, πόσο μάλλον μετά τις καλοκαιρινές διακοπές, όπου το σώμα έχει ξεκουραστεί αρκετά, δεν είναι εύκολη υπόθεση και πιθανόν να υπάρξουν μικροί τραυματισμοί.

Χρειαζόμαστε λοιπόν ένα διάστημα προσαρμογής πριν επιστρέψουμε για τα καλά στο πρόγραμμα γυμναστικής μας!

Αερόβια άσκηση στην παραλία

Η αερόβια άσκηση είναι άκρως σημαντική ανεξαρτήτως τον τρόπο εκγύμνασης που έχουμε επιλέξει, καθώς έχει την ικανότητα να ωφελεί κυρίως τα όργανα ζωτικής σημασίας όπως η καρδιά, οι πνεύμονες κ.α.

Άσκηση στο σπίτι. Γιατί δεν το εκμεταλλεύεσαι;

Μη σας φαίνεται υπερβολικό αν ακούσετε ότι η αύξηση της κίνησης μέσα στο σπίτι μπορεί να συμβάλλει στον έλεγχο ή ακόμη και στη μείωση του βάρους. Προσπαθήστε να δραστηριοποιήστε μέσα στο σπίτι, βρίσκοντας ασχολίες που μέχρι σήμερα δεν είχατε.

Γυμναστική και Ζέστη

 

Καθώς το καλοκαίρι πλησιάζει, η θερμοκρασία ανεβαίνει.
 
Προστάτευσε τον εαυτό σου έτσι ώστε να μην αντιμετωπίσεις κανένα πρόβλημα με την προπόνηση σου και πάνω από όλα με την υγεία σου.
 
TIPS:
Είμαι μεγάλος για να ξεκινήσω να γυμνάζομαι;

Η αλήθεια είναι ότι με την πάροδο των χρόνων οι έντονες σωματικές ασκήσεις δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν εύκολα, και ακόμη περισσότερο όταν μιλάμε για ένα αγύμναστο, αδούλευτο σώμα. Η αυξανόμενη δυσκαμψία των αρθρώσεων και η ατονία των μυών είναι χαρακτηριστικά της μέσης ηλικίας, έτσι είναι καλό να αποφεύγονται ασκήσεις -όπως οι ισομετρικές ή με έντονους κραδασμούς- οι οποίες θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε κόπωση, πόνο ή τραβήγματα σε αρθρώσεις και μύες.

Yoga HOT - Εως 1000 θερμίδες ανα ώρα !

 

Λιτά καλοκαιρινά ρουχαλάκια, πετσέτα, νεράκι και φύγαμε για HOT Yoga @ theConcept TAVROS.

Το δέρμα σου να πιάνει φωτιά αλλά εσύ με επιμονή και σωστές ανάσες θα προσπαθείς να εκτελέσεις σωστά μια σειρά από –απλές- ασκήσεις Yoga. Τρελό; Όχι, αλλά μπορεί να καταφέρεις να κάψεις έως και 1000 θερμίδες ανά ώρα.

Μασάζ, είδος πολυτελείας ή απαραίτητο για το σώμα;

Η καθημερινότητα μας, μας στρεσάρει και όλο αυτό ως αποτέλεσμα έχει αντίκτυπο στην ψυχολογία και στο σώμα μας. Εμφανίζεται στο σώμα μας με μορφή έντασης, και κυρίως στην περιοχή του αυχένα,-εκεί είναι που συσσωρεύεται το άγχος- γιατί αυτόματα όταν πιεζόμαστε ανεβάζουμε τους ώμους μας.

Yoga vs Pilates..Τι θα επιλέξουμε, και γιατί;

 

<<Η γιόγκα είναι ένα φως που, αν ανάψει, δεν σβήνει ποτέ. Όσο καλύτερη γίνεται η εξάσκηση, τόσο μεγαλύτερη είναι η φλόγα>>

Β.Κ.S. Iyengar

<<Καλή φυσική κατάσταση είναι η απόκτηση και η διατήρηση ενός ομοιόμορφα ανεπτυγμένου σώματος με ένα υγιές μυαλό, πλήρως ικανό να εκτελέσει φυσικά, εύκολα και ικανοποιητικά τα πολλά και ποικίλα καθημερινά καθήκοντα με ζωντάνια και ευχαρίστηση. Μια υγιής σπονδυλική στήλη είναι το κλειδί για μια καλή φυσική κατάσταση, χαρίζοντας στον άνθρωπο δύναμη, σταθερότητα, ελαστικότητα και νεανικότητα>>.

Joseph Hubertus Pilates

Σελίδα 1 από 7