Όταν οι διαιτολόγοι θέλουν γλυκό...

Όταν οι διαιτολόγοι θέλουν γλυκό...

Η γλυκεία γεύση είναι μία από τις 4 ( 5 για κάποιους ) βασικές αισθήσεις που αντιλαμβανόμαστε στην γλώσσα . Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε μια γεννητική προδιάθεση για προτίμηση σε τροφές με αυτή τη γεύση.

Τα γλύκα είναι η πηγή της γεύσης αυτής αλλά και πηγή λιπαρών και «κενών» θερμίδων !!! Δεν εφοδιάζουν τον οργανισμό με θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες , όπως άλλες τροφές . Όμως σε μια διατροφή που βασίζεται στο μέτρο και την ισορροπία όλα έχουν θέση ακόμα και τα γλύκα . Το να γευτούμε ενίοτε ένα γλυκό επιλογής είναι απολύτως φυσιολογικό.  

Τι μπορούμε να κάνουμε , όμως , όταν αναζητάμε συχνά τη γλυκεία γεύση ;

4 Διαιτολόγοι μας δίνουν 4 υγιεινές ιδέες για να αντιμετωπίσουμε αυτή μας την ανάγκη :

Δρίτσα Δήμητρα :

Λατρεύω το cheesecake για αυτό όταν θέλω κάτι γλυκό, τοποθετώ σε ένα μικρό ποτήρι 1 μπισκότο digestive προσθέτω λίγες κουταλιές γιαούρτι και συμπληρώνω στη κορυφή με μαρμελάδα φράουλα ! Μου Ικανοποιεί πλήρως την ανάγκη για γλυκό ενώ παράλληλα με εφοδιάζει με θρεπτικά συστατικά όπως ασβέστιο και φυτικές ίνες .

Μαλανδράκη Χριστίνα :

Δεν είναι λίγες οι φορές που το απόγευμα θέλω να γευτώ κάτι γλυκό ως σνάκ , έτσι επιλέγω ένα κομμένο φρούτο ( συνήθως μπανάνα ) και προσθέτω 1 κ.τ.γ μέλι και λίγα καρύδια . Τα απλά σάκχαρα που περιέχου τα φρούτα καθώς και το μέλι ικανοποιούν την αίσθηση που αναζητώ χωρίς να φορτώνω τον οργανισμό μου με λιπαρά !

Παπά Αγγελική :

Και ποιος δεν αγαπά τη σοκολάτα ;! Έτσι και εγώ όταν επιθυμώ γλυκό επιλέγω μαύρη σοκολάτα που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και μαγνήσιο . Επειδή η ποσότητα κάνει την διαφορά φροντίζω να μη ξεπερνά τα 30 γρ. . Εξάλλου η απόλαυση είναι ίδια και στη 1η και στη τελευταία μπουκιά !

Ρούσσου Φανή :

2 ρυζοκοφρέτες με ταχίνι , μέλι και λίγο κακάο είναι ικανές να με κάνουν να νιώσω όπως ένα κομμάτι κέικ. Γρήγορο , νόστιμο και θρεπτικό αφού μου παρέχει σίδηρο , μαγνήσιο και αντιοξειδωτικά χωρίς «κακά» λιπαρά .

Pin It