4 Διατροφολόγοι , 4 βραδινά !!!

4 Διατροφολόγοι , 4 βραδινά !!!

Όπως όλα τα γεύματα στη διάρκεια μιας ημέρας έτσι και το βραδινό αποτελεί σημαντικό   για την ρύθμιση του βάρος μας, τη ποιότητα του ύπνου μας αλλά και για τη ρύθμιση των επίπεδών σακχάρου στο αίμα μας . Τι τρώνε οι Διαιτολόγοι – Διατροφολόγοι το βράδυ ;

Χριστίνα Μαλανδράκη :

Ένα μπωλ σούπα λαχανικών με λίγο γιαούρτι και 2 κ.τ.σ κρουτονς είναι η αγαπημένη μου επιλογή τα χειμωνιάτικά βράδια. Είναι νόστιμο , γρήγορο και θρεπτικό αφού με εφοδιάζει με φυτικές ίνες , βιταμίνες και ασβέστιο. Δοκιμάστε το με λαχανικά επιλογής σας !

Φανή Ρούσσου :

Όλη μέρα στο «πόδι» περιμένω πως και πως το βράδυ ώστε να χαλαρώσω , όποτε επιλέγω κάτι γρήγορο αλλά και θρεπτικό  όπως γιαούρτι με ψιλοκομμένο μήλο , σταφίδες , καρύδια , λιναρόσπορο και κανέλα .  Aσβέστιο , Ω3 , φυτικές ίνες όλα μαζί σε ένα πιάτο !

Δήμητρα Δρίτσα  :

Ομελέτα με λαχανικά και παξιμάδι ολικής είναι το βραδινό που προτιμώ μιας και το αυγό με χορταίνει και μου δίνει πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας , ασβέστιο , βιτ. D   ενώ τα λαχανικά και το παξιμάδι με εφοδιάζουν με φυτικές ίνες.  

Παπά Αγγελική :

Πολλές είναι οι φορές που λόγω δουλειάς , το μεσημέρι έχω καταναλώσει κάποιο μικρό σνακ αντί του βασικού γεύματος, έτσι το βράδυ επιλέγω 1-2 καλαμάκια κοτόπουλο με σαλάτα εποχής και πίτα ( χωρίς λάδι ) . Με χορταίνει και μου «λύνει» τα χέρια  όταν βρίσκομαι έξω με φίλους . Είναι ένα πλήρες γεύμα αφού περιέχει πρωτεΐνη , άμυλο και λαχανικά ( φυτικέ ίνες ) .

Μη παραμελείτε κανένα γεύμα   της ημέρας και κερδίστε ενέργεια , ευεξία και καλύτερο έλεγχο βάρους !!!!  

 

Pin It