Ρυθμίστε το βάρος με 8 κινήσεις !!!

Ρυθμίστε το βάρος σας με 8 κινήσεις !!!

 Όλοι κάποια στιγμή έχουμε δέι τον αριθμό της ζυγαριάς να ανεβαίνει ή να μην νιώθουμε το ίδιο άνετα φορώντας το αγαπημένο μας τζιν. Η πρώτη σκέψη που μας έρχεται είναι να κάνουμε διατροφή και να επανέλθουμε στο αρχικό μας βάρος . Πόσο εύκολο είναι όμως αυτό ; Αν αλλάξουμε κάποια πράγματα μέσα στην καθημερινότητα μας δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φανταζόμαστε !!!

 

  1. Ξεκινήστε την μέρα με πρωινό : είναι το πιο σημαντικό γέυμα της μέρας αφού είναι το πρώτο γέυμα μετά από 8ωρή νηστεία  λόγω του βραδινού ύπνου. Φροντίστε να μην είναι λιπαρό γέυμα ( π.χ τυρόπιτα ) αλλά κάτι που θα  έχετε ετοιμάσει εσείς σπίτι
  2. Μην μένετε νηστικοί πάνω από 3 με 4 ώρες . Πάρτε μαζί σας σνακ όπως φρούτα , μπάρες δημητριακών , ξηροί καρποί και καταναλώστε τα ενδιάμεσα από τα γέυματα
  3. Μην ξεχνάτε να ενυδατώνεστε . Το νερό είναι πολύτιμο συστατικό του οργανισμού μας και θα πρέπει να καλύπτουμε τις ανάγκες  μας σε αυτό
  4. Ασκηθείτε !!! Μπορέι να μην έχετε χρόνο ή χρήματα για γυμναστήριο  , αλλά σίγουρα μπορείτε να μην χρησιμοποιήσετε το αυτοκίνητο  σας για μικρές αποστάσεις και να περπατήσετε . Μπορείτε ακομά να χρησιμοποιεήσετε  τις σκάλες σε δημόσιους χώρους ώστε να επιταχύνετε τις καύσεις σας
  5. Περιορίστε τις μερίδες του κυρίους γεύματος που καταναλώνετε. Για να παρατηρήσατε αύξηση βάρους σίγουρα έιχατε υπερβέι τις ποσότητες που χρειάζεστε
  6. Προσέξτε την ποσότητα ελαιολάδου που χρησιμοποιείτε κατά το μαγείρεμα. 1 κ.τ.σ ελαιόλαδο αποδίδει 100 θερμίδες
  7. Περιορίστε τα γλυκά : 1 γλυκό την εβδομάδα είναι αρκετό είτε θέλουμε να χάσουμε είτε να διατηρήσουμε το βάρος μας
  8. Προσοχή στο αλκοόλ!!! Δεν είναι ανάγκη να απορρίψετε  μία έξοδο με φιλούς , αρκεί να επιλέξετε  μπύρα ή κρασί που έχουν μικρότερη περιεκτικότητα αλκοόλ σε σχέση με τα υπόλοιπα αλκοολούχα πότα

Θέστε στόχο και προσπαθήστε να αλλάξετε όσα περισσότερα μπορείτε στις διατροφικές σας συνήθειες . Θα ανταμειφθείτε για αυτό όταν διαπιστώσετε πως είστε γεμάτοι ενέργεια και έχοντας ένα υγιές σωματικό βάρος!!!

Αγγελική Παπά
Διατροφολόγος: Αγγελική Παπά
Γεννήθηκα Σεπτέμβριο του 1986 στο Μαρούσι. Μεγάλωσα στον Ταύρο όπου και κατοικώ ως σήμερα. Το 2005 βρέθηκα στη Σητεία Κρήτης για να σπουδάσω αυτό που αγαπώ. Τα τελευταία χρόνια εργάζομαι ως επαγγελματίας Διαιτολόγος – Διατροφολόγος με ενεργή συμμετοχή σε συνέδρια και εθελοντικές δράσεις με θέμα τη διατροφή.



Για επικοινωνία με τη διατροφολόγο Αγγελική Παπά καλέστε στο 6947856688 e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Pin It