Aerial Yoga? Τι είναι αυτό; Α, λες αυτό με τα πανιά; Αυτό που κρεμιέσαι;

Aerial Yoga? Τι είναι αυτό; Α, λες αυτό με τα πανιά; Αυτό που κρεμιέσαι;

Aerial Yoga? Τι είναι αυτό; Α, λες αυτό με τα πανιά; Αυτό που κρεμιέσαι; Οι απορίες είναι πολλές στο άκουσμα της και μόνο. Οι αντιδράσεις, ακόμη περισσότερες. Οι πιο θαρραλέοι : Α, θέλω και εγώ!! Ή πότε θα με κρεμάσεις ; Οι πιο επιφυλακτικοί: Σίγουρα με κρατάει ; Δεν θα πέσω; Πόσα κιλά αντέχει; Α παναγία μου, δεν το κάνω εγώ αυτό!

Ο λόγος λοιπόν για την Aerial. Την νέα μέθοδο εκγύμνασης με μια αιώρα –μήκους 5 μέτρων, πλάτους 2,5 μέτρων που αντέχει βάρος εως 400 κιλά. Το παν είναι να πάρεις τον αέρα του πανιού, όταν συμβεί αυτό το ασκησιολόγιο και το είδος της εκγύμνασης σου, θα καθορίζεται μόνο από τη διάθεση σου. Συνήθως το Aerial το ακούμε συνοδευόμενο με τη λέξη Yoga. Όμως η aerial yoga είναι μόνο ένα από τα είδη που μπορούμε να δουλέψουμε με την κούνια μας. Ασκήσεις yoga οι οποίες γίνονται με τη χρήση του πανιού, όπως υπάρχει αντίστοιχα και το aerial pilates. Άλλο είδος είναι το aerial fitness που θα μπορούσε κάποιος να ταυτίσει το πανί με τους ιμάντες του TRX. Καθώς επίσης υπάρχει και το restorative, το θεραπευτικό κομμάτι που γίνεται με χαμηλωμένη κούνια. Σε όλα τα είδη, δεν λείπουν οι αιωρήσεις, τα πετάγματα, τα ακροβατικά και οι ανεστραμμένες, αυτά είναι τα στοιχεία που κάνουν την Aerial μοναδική και ιδιαίτερη.

Τα οφέλη:

  • Αναζωογονεί το κυκλοφορικό και λεμφικό συστήματα (λόγω της μηδενικής πίεσης της σπονδυλικής στήλης)
  • Απελευθερώνει τους νευροδιαβιβαστές από τον εγκέφαλο
  • Βοηθάει στην καρδιοαγγειακή ενδυνάμωση χωρίς κούραση
  • Αυξάνει τη μυϊκή ευκαμψία
  • Αποσυμπιέζει τη σπονδυλική στήλη
  • Ενυδατώνει τους μεσοσπονδύλιους δίσκους
  • Βελτιώνει την πέψη και την αποβολή
  • Καθαρίζει το αίμα
  • Προωθεί τη σωστή λειτουργία των λεμφαδένων
  • Χαλαρώνει τη μυϊκή ένταση
  • Υπερνικά τους φόβους
  • Αυξάνει την αυτοεκτίμηση
  • Αυξάνει τα αντανακλαστικά
  • Αυξάνει την κινητικότητα των αρθρώσεων
  • Αυξάνει την ιδιοδεκτικότητα
  • Βελτίωση ισορροπίας
  • Ενδυναμώνει όλα το σώμα
  • Βελτιώνει την ευλυγισία
  • Διδασκαλία νέων δεξιοτήτων
  • Εκγυμνάζει τους γελαστήριους μύες
  • Διασκεδάζει
  • Ανεβάζει την ψυχολογία
  • Δρα αντιγηραντικά

Σε ποιες περιπτώσεις δεν μπορεί κάποιος να επιλέξει αυτή τη μέθοδο:

  • Εγκυμοσύνη
  • Γλαύκωμα
  • Καρδιοπάθειες
  • Πολύ υψηλή ή πολύ χαμηλή αρτηριακή πίεση
  • Ίλιγγο
  • Οστεοπόρωση
  • Σοβαρή αρθρίτιδα
  • Παλινδρόμηση
  • Σκλήρυνση κατά πλάκας
  • Διαφραγματοκήλη
  • Σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα
  • Πίεση και σοβαρές παθήσεις ματιών

Ειδικές περιπτώσεις που χρειάζεται προσοχή ή αποφεύγεται για κάποιο χρονικό διάστημα:

  • Πρόσφατη χειρουργική επέμβαση (για 3 μήνες )
  • Πρόσφατος τραυματισμός στο κεφάλι (για 10 μέρες)
  • Πρόσφατο εγκεφαλικό επεισόδιο
  • Δισκοκήλη (με προσοχή φέρνει θετικά αποτελέσματα)
  • Ιγμορίτιδα (μπορεί να φανεί ωφέλιμη η πρακτική)

Μπότοξ (πριν περάσουν 6 ώρες από αυτό) Τα αποτελέσματα εμφανίζονται άμεσα και οι εντυπώσεις των ασκούμενων είναι απερίγραπτες.

Σχεδόν κανείς δεν θέλει να βγει από την κούνια.

Ξεπεράστε τους φόβους και τις ανασφάλειες σας. Η κούνια, σας περιμένει για την πιο fitness πτήση.

Υρώ Ακριβίδη, Hollistic Instructor http://tctavros.gr/ Koρύζη 28 , Ταύρος

Αγγελική Παπά
Διατροφολόγος: Αγγελική Παπά
Γεννήθηκα Σεπτέμβριο του 1986 στο Μαρούσι. Μεγάλωσα στον Ταύρο όπου και κατοικώ ως σήμερα. Το 2005 βρέθηκα στη Σητεία Κρήτης για να σπουδάσω αυτό που αγαπώ. Τα τελευταία χρόνια εργάζομαι ως επαγγελματίας Διαιτολόγος – Διατροφολόγος με ενεργή συμμετοχή σε συνέδρια και εθελοντικές δράσεις με θέμα τη διατροφή.



Για επικοινωνία με τη διατροφολόγο Αγγελική Παπά καλέστε στο 6947856688 e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Pin It