Η τσιπούρα ...αλλιώς !!!

Η τσιπούρα ...αλλιώς !!!

Τα ψάρια είναι απαράιτητα σε μια ισορροποιημένη διατροφή για μικρούς και μεγάλους . Δοκιμάστε να τα μαγειρέψετε με διάφορους τρόπους και κερδίστε από τα θρεπτικά τους συστατικά !

Για 3-4 μεριδες:

4 τσιπουρες μεσαιου μεγεθους
400g μανιταρια ασπρα φρεσκα
1 μεγ. Πιπερια φλωρινης
1 μεγ κρεμμυδι
4 σκελιδες σκορδο
Εκτέλεση :
Αλατοπιπερώνουμε τα ψάρια και προσθέτουμε ρίγανη, λαδι, και λίγο απ το σκόρδο στην κοιλιά τους.
Κόβουμε τα μανιτάρια στα 2 και τις πιπεριές σε λωρίδες , τα βάζουμε σε 1 μπωλ και προσθέτουμε αλάτι, πιπέρι ,ριγανη ,λάδι και το σκόρδο που έχει απομείνει.
Τα προσθετέουμε όλα στο ταψί και απο πάνω τοποθετούμε σε ροδέλες τα κρεμμύδια.
Προεραιτικα: απο πανω προσθετουμε σος απο λεμονι-μουσταρδα-λαδι-ριγανη .
Αλλιως ραντίζουμε απο πάνω με λαδακι και λεμόνι.

Σε προθερμασμένο φουρνο στους 180 για περιπου 1 ωρα ( στη μιση ωρα αναποδογυρίζουμε τα ψαρια )

Ευχαριστούμε την Έυη Δίπλα για τη συνταγή !

Pin It