Συναισθήματα

Πλεονεκτήματα της άσκησης κατά την διάρκεια της εγκμοσύνης

Τα οφέλη της γυμναστικής είναι πολλαπλά για τη μέλλουσα μητέρα. Η τακτική, ήπια άσκηση στην εγκυμοσύνη είναι ευεργετική τόσο για τη μητέρα όσο και το έμβρυο. Πέρα από την βοήθεια που προσφέρει η άσκηση στην εγκυμοσύνη θα είναι και μια πολύ σημαντική βοήθεια την ώρα του τοκετού.

Το περπάτημα είναι μια καλή αρχή!!

Ακούμε πλέον την λέξη fitness συχνά και παντού. Το fitness απευθύνεται σε όλους; Πόσο εύκολο είναι να ξεκινήσει κάποιος να ασχολείται με τον συγκεκριμένο τρόπο ζωής; Μια καλή αρχή είναι το περπάτημα. 

Προπονητικές συμβουλές για προβλήματα στα γόνατα

Τα γόνατα και η μέση είναι 2 σημεία που ταλαιπωρούν χιλιάδες ανθρώπους, είτε από κάποιον τραυματισμό, είτε από την <<αγυμνασιά>> όπως αποκαλείται από μερικούς. Υπάρχουν διάφορα προπονητικά tips τα οποία μας δίνουν την δυνατότητα να προστατεύουμε αυτά τα σημεία και να μην τα επιβαρύνουμε φέρνοντάς τα σε χειρότερη κατάσταση. Θα αναφέρω μερικά από αυτά που έχουν να κάνουν με τα γόνατα:

Τα σημάδια που προαναγγέλλουν... κατάθλιψη

Η κατάθλιψη δεν εμφανίζεται σε όλους τους ανθρώπους με τον ίδιο τρόπο. Επειδή τα συμπτώματα είναι ψυχικά αλλά και σωματικά, μπορεί να οδηγήσουν ακόμη και τους ειδικούς σε εσφαλμένη διάγνωση.

Διακοπές και γυμναστική

 

Το καλοκαίρι έφτασε και οι διακοπές ξεκίνησαν!

Όλοι θέλουμε να διατηρήσουμε τη φυσική μας κατάσταση και το σώμα μας όπως το είχαμε δουλέψει όλη τη χρονιά.

Σας έχουμε μερικές ασκήσεις, που θα σας κρατήσουν σε ισορροπημένη σωματική κατάσταση την περίοδο των διακοπών σας:

Λεμφικό  μασάζ και τα οφέλη  του

Αποτοξινώνει, βοηθά στη μείωση των οιδημάτων και ταυτόχρονα, επιμένοντας στα προβληματικά σημεία τοπικού πάχους, προσφέρει αποτελέσματα άμεσα ορατά σε πόντους. Tο σώμα «σμιλεύεται» και η εικόνα του «φλοιού πορτοκαλιού» μειώνεται αισθητά.