κούλουμα, καθαρά δευτέρα

Η Καθαρά Δευτέρα σηματοδοτεί τη λήξη της αποκριάς και την έναρξη της νηστείας. Το ξεκίνημα της Σαρακοστής γιορτάζεται με νηστίσιμα εδέσματα, που συνηθίζεται να είναι άφθονα σε ένα Ελληνικό τραπέζι.

Έχει και άλλα ψάρια η θάλασσα;

Συχνή συμβουλή προς τους καταναλωτές είναι η αύξηση της ποσότητας ψαριών που καταναλώνουμε, ώστε να είμαστε προστατευμένοι έναντι των καρδιαγγειακών νοσημάτων. Ωστόσο, θα πρέπει οι καταναλωτές να ανησυχούν από ηθικής πλευράς όταν καταναλώνουν ψάρια ανοιχτής θάλασσας; Αλλά και από την άλλη, αποτελούν τα ψάρια ιχθυοτροφείου μια υγιεινή επιλογή;

στεβια

Κάνοντας ένα ραντεβού με μία κυρία και φτάνοντας στο τέλος ήρθε η ώρα να συζητήσουμε το θέμα γλυκού . Η οδηγία ήταν ένα γλυκό την εβδομάδα  τότε η ενδιαφερόμενη αναρωτήθηκε αν μπορεί το γλυκό της να είναι μια σοκολάτα.

Καστανό vs Άσπρο ρύζι. Τι να επιλέξω;

Μπορεί οι Κινέζοι να έχουν τα πρωτεία στην κατανάλωση ρυζιού, αλλά ευτυχώς έχουν αφήσει και μερικούς κόκκους για τον υπόλοιπο πληθυσμό της γης!! Εκτός από την πλούσια διατροφική του αξία, το ρύζι έχει κάτι μοναδικό που το συναντάμε σε ελάχιστα τρόφιμα. Μπορεί να γίνει τόσο αδιάφορο, ένας λαπάς για παράδειγμα, αλλά και τόσο νόστιμο, όπως ένα αρωματικό και γευστικό ριζότο.

Το Ταπερ Πολλοί Εμίσησαν!

Έχοντας μιλήσει στο παρελθόν για το περίφημο ταπεράκι του γραφείου και τη σπουδαιότητα του, στη διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους , επανερχόμαστε να καλύψουμε εκείνους που ακόμη αντιστέκονται.

Φυτικές τροφές πλούσιες σε ασβέστιο

Γερά οστά, γερά δόντια, μείωση των πιθανοτήτων εμφάνισης καρκίνου και καρδιαγγειακών νοσημάτων,  ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης και της καλής λειτουργίας του νευρικού συστήματος. Δεν είναι αρκετοί λόγοι για να μας πείσουν να καταναλώνουμε τροφές πλούσιες σε ασβέστιο;

Κάθε πράγμα στον καιρό του…φρούτα και λαχανικά Φεβρουαρίου!!!

Πλέον στις μέρες μας μπορούμε να προμηθευτούμε όλα τα φρούτα και όλα τα λαχανικά κάθε εποχή του χρόνου λόγω των θερμοκηπίων, των ορμονών και των εισαγόμενων προϊόντων. Όμως, κάθε φρούτο και κάθε λαχανικό παράγεται σε συγκεκριμένες περιόδους υπό φυσιολογικές συνθήκες. Τα εποχικά φρούτα και λαχανικά είναι πιο θρεπτικά, πιο αγνά, πιο νόστιμα, πιο οικονομικά και πιο φιλικά προς το περιβάλλον.

Δεν τρώω γλυκό γιατί προσέχω τη διατροφή μου…

Και ποιος δεν αγαπάει τα γλυκά ; Σοκολάτα , παγωτά , ταρτάκια κ.ά αποτελούν διακαή πόθο μικρών και μεγάλων . Είτε ως  «επιβράβευση»  είτε ως «ανάγκη» για αλλαγή γεύσης πολλοί ενδίδουν σε διάφορους γλυκούς πειρασμούς σχεδόν καθημερινά . Πως αυτό επηρεάζει την υγεία μας αλλά και τον έλεγχο του σωματικού μας βάρους ;

4 Λόγοι για να μην κάνετε δίαιτα….

Δίαιτα ,μια από τις πιο πολυσυζητημένες λέξεις που τη συναντάμε παντού !!! Πολλοί την εφαρμόζουν σε συγκεκριμένες χρονικές περίοδοι όπως καλοκαίρι ή σε συγκεκριμένες καταστάσεις όπως λίγο πριν μια τελετή ( π.χ γάμος) . Πως επηρεάζει όμως αυτή η διαδικασία το σώμα μας ;

4 λόγοι που λέμε όχι στις δίαιτες   :

Βιταμίνες....το φυσικό φάρμακο!!!!

Όλοι γνωρίζουμε ότι οι βιταμίνες κάνουν καλό στην υγεία του οργανισμού και ότι ένα διαιτολόγιο πλούσιο σε βιταμίνες είναι αρκέτο για να καλύψουμε τις ανάγκες μας. Γιατί , όμως μας είναι τόσο απαραίτητες ; Που τις βρίσκουμε ;