Η επανεξέταση των αυγών!!!Θρεπτικά και ασφαλή για κατανάλωση!

 

Τα αυγά είναι μια πλούσια πηγή πρωτεϊνών και αρκετών απαραίτητων θρεπτικών συστατικών. Νεότερα δεδομένα υποδεικνύουν ότι η κατανάλωση αυγών συσχετίζεται με βελτιωμένη ποιότητα δίαιτας και καλύτερη αίσθηση πληρότητας μετά τα γεύματα, και μπορεί να σχετίζεται με καλύτερη διαχείριση του βάρους. Επιπλέον, ουσίες που βρίσκονται στον κρόκο του αυγού μπορεί να συμβάλλουν στην πρόληψη διαταραχών της όρασης λόγω γήρατος.

διατροφη και αναπτυξη

Αν πιστεύουμε ότι η κληρονομικότητα είναι η μόνη που καθορίζει το ύψος των παιδιών σίγουρα κάνουμε μεγάλο λάθος. Ασφαλώς και τα γονίδια ευθύνονται για τη σωματική και πνευματική ανάπτυξη ενός παιδιού, όμως όλο και περισσότερες έρευνες αποδεικνύουν ότι μια διατροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, η φυσική δραστηριότητα, ο γενικότερος τρόπος ζωής, συμβάλει στη σωματική και πνευματική ανάπτυξη.

Μπορεί να γίνει η νηστεία σύμμαχος στην προσπάθεια απώλειας βάρους;

Η νηστεία αποτελεί μια πολύ καλή ευκαιρία για περιοδική αποχή από το κρέας με αποτέλεσμα τη μείωση του προσλαμβανόμενου λίπους συγκεκριμένα του κορεσμένου, που είναι και το πιο επιβαρυντικό. Κατά τη νηστεία αυξάνεται ή πρόσληψη ενέργειας που προέρχεται από υδατάνθρακες και μειώνεται αυτή που προέρχεται από λίπη και πρωτεΐνες. Η μείωση του λίπους και ειδικά του κορεσμένου (που προέρχεται από τα γαλακτοκομικά προϊόντα και τα κρέατα) συμβάλλει στη βελτίωση της υγείας μας. Με αυτό τον τρόπο μπορεί να επιτευχθεί μείωση και έλεγχος του σωματικού βάρους. 

Tips για να προλάβουμε τις γιορτές των Χριστουγέννων!

Οι γιορτές των Χριστουγέννων είναι προ των πυλών και ήδη τα μελομακάρονα με τους κουραμπιέδες κάνουν τις πρώτες δειλές τους  εμφανίσεις. Πως μπορούμε όμως να προλάβουμε να ισορροπήσουμε τις ατασθαλίες πριν τις γιορτές υιοθετώντας κάποιες απλές καθημερινές συνήθειες.

Χάσε βάρος μια φόρα , διατήρησε το για πάντα !!!

 

  Πολλοί  αγχώνονται για το πώς θα συντηρήσουν   τα κιλά που θα χάσουν  πολύ πριν φτάσουν στο στόχο τους . Θεωρούν πώς είναι δύσκολο και πως δεν θα τα καταφέρουν   , κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει, αρκεί να υπάρχει θέληση , ενημέρωση  και σωστή καθοδήγηση.

Αύξηση βάρους ή κατακράτηση υγρών;

Η κατακράτηση υγρών είναι μία πολύ κοινή φράση που ακούμε ή λέμε συχνά. Μπορεί να αποτελεί πραγματικό πρόβλημα, ή να  είναι μία εικασία για κάποια επιπλέον κιλά που πήραμε. Σε κάθε περίπτωση πάντως μας προβληματίζει και μας  ταλαιπωρεί!

Bαζω Τη Σαλάτα Στο Βάζο

Ένας διαφορετικός και πρακτικός τρόπος να αποθηκεύσετε για να μεταφέρετε τη σαλάτα σας στο γραφείο ειδικά αν κινείστε με ΜΜΜ, μηχανάκι, ποδήλατό ή απλά αν θέλετε να την έχετε όμορφα προετοιμασμένη στο ψυγείο για να τη φάτε μόλις επιστρέψετε στο σπίτι και νιώθετε κουρασμένοι από τις ατέλειωτες ώρες δουλειάς. Που να μαγειρεύεις τώρα….

7 τρόποι να ελέγξεις τη βραδινή "πείνα"!!!

Πολλοί άνθρωποι συνηθίζουν να καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες φαγητού τις βραδινές ώρες ακόμα και αν δεν είναι πραγματικά πεινασμένοι.  Η βραδινή υπερκατανάλωση τροφής (οι επιλογές είναι πλούσιες σε λιπαρά συνήθως) οδηγεί στην αυξημένη πρόσληψη θερμίδων, με αποτέλεσμα την επιβάρυνση της καλής σωματικής υγείας αλλά και πιθανή αύξηση του σωματικού βάρους.  

Μανταρίνι....το χειμωνιάτικο φρούτο

 Το μανταρίνι  αποτελεί ένα από τα αγαπημένα φρούτα του χειμώνα και όχι άδικα αφού έχει πλούσια γλυκεία γεύση και  άρωμα .  Έκανε την εμφάνιση του πριν 3000 χρόνια στην Κίνα και έχει συνδυαστεί με την μακροζωία .