(Δια)τροφή για σκέψη και  διαύγεια

Ο εγκέφαλος αποτελεί το σπουδαιότερο και μεγαλύτερο τμήμα του κεντρικού νευρικού συστήματος αφού είναι το κέντρο ελέγχου του σώματος, όλων των ακούσιων και εκούσιων δραστηριοτήτων. Περιέχει γύρω στα 100 δισεκατομμύρια νευρικά κύτταρα. Χρησιμοποιείτε τον εγκέφαλο σας για την εκτέλεση εκατοντάδων εργασιών, πολλές φορές ταυτόχρονα. Πως μπορούμε να ενισχύσουμε την λειτουργία του;

Ιστορία  διατροφής Νο6 : Μ’ αρέσει να τρώω και να βλέπω κάτι παράλληλα…

 

Πολλοί από εμάς έχουμε διάφορες αγαπημένες συνήθειες που κάνουμε κατά την διάρκεια της μέρας μας , ακόμα και την ώρα του φαγητού. Έχετε σκεφτεί πως κάποιες από αυτές μπορεί να επηρεάζουν έμμεσα το βάρος μας ;

Ψάρια και θαλασσινά. 7 λόγοι για να βρίσκονται στο τραπέζι μας!!!

Η κατανάλωση ψαριών και θαλασσινών δύο φορές την εβδομάδα εξασφαλίζουν στον οργανισμό την πρωτεΐνη που χρειάζεται. Περιέχουν πληθώρα θρεπτικών συστατικών συμπεριλαμβανομένου και των ω3 λιπαρών οξέων. Η συχνή κατανάλωση τους μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη καρδιαγγειακών παθήσεων και να συμβάλει στη διατήρηση της υγείας.

Στην ταβέρνα που θα πάω, τι να φάω?

  Όσοι και αν είναι οι πειρασμοί στο Κυριακάτικο τραπέζι, το μυαλό μας αρκετές φορές ταξιδεύει και στο καλοκαιράκι, που δεν αργεί και φυσικά θέλουμε να μας βρει στο ιδανικό μας βάρος, χωρίς πίεση και στερήσεις. Στην ταβέρνα που θα πάω, τι να φάω;

Το Θρεπτικό Σπίτι !!!

Το ερώτημα τι θα φάμε πάλι σήμερα παραμένει αιώνιο. Οι βάσεις της ισορροπημένης διατροφής ξεκινούν από το χώρο και τον τρόπο αποθήκευσης των τροφίμων. Η απάντηση σχεδόν πάντα βρίσκεται στο ψυγείο αλλά και στα ντουλάπια αποθήκευσης τροφίμων. Αν σε αυτά τα μέρη υπάρχουν τα σωστά υλικά τότε, η διαδικασία ακολούθησης μιας ισορροπημένης διατροφής, γίνεται πιο εύκολη.

Το Πάσχα τελείωσε... και τώρα;;

Οι γιορτές έφτασαν στο τέλος τους και είναι πολύ πιθανό ο απολογισμός μας να είναι ένα, δύο επιπλέον κιλάκια. Μάλλον ήρθε η ώρα να αποχαιρετήσουμε τα παραδοσιακά εδέσματα και τους λαχταριστούς πειρασμούς που έφερε μαζί του όπως πάντα το Πάσχα και  να επιστρέψουμε στην τόσο γνώριμη αλλά και απαραίτητη ρουτίνα μας.

Πασχαλινά Αυγά 100% Φυσικά!

Ένα πασχαλινό έθιμο με ρίζες που κρατούν βαθιά στην Βυζαντινή εποχή διατηρείται αναλλοίωτο στο χρόνο. Κάθε χρόνο, τη Μ. Πέμπτη, οι νοικοκυρές βάφουν αυγά κόκκινα, συμβολίζοντας το αίμα από τη σταύρωση του Χριστού. Σε κάθε τόπο ακούγεται και μια διαφορετική ιστορία για το έθιμο αυτό.

Πασχαλινά Μυστικά

Όλοι τις επόμενες μέρες θα μπούμε σε διάφορους γευστικούς πειρασμούς. Πως μπορούμε όμως να κάνουμε την ζυγαριά να μην ανέβει; Παρακάτω αναφέρονται  οδηγίες οι οποίες θα μας βοηθήσουν να διατηρήσουμε τα κιλά μας: 

Της Σαρακοστής η Λίστα!

Διανύοντας τη μεγαλύτερη σε διάρκεια νηστεία του Χριστιανισμού οι ιδέες για τα νηστίσιμα γεύματα και σνακ περιορίζονται όλο και περισσότερο. Έχοντας το προνόμιο να ζούμε στη χώρα με τις πιο «νόστιμες» και ταυτόχρονα θρεπτικές επιλογές, με σύμμαχο το ελαιόλαδο, τα όσπρια, τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά όλα γίνονται πιο εύκολα ακόμη και αν δεν υπάρχει πολύ φαντασία.

Η δίαιτα του survivor

Δεν είναι λίγοι αυτοί που περιμένουν να χαλαρώσουν γυρνώντας σπίτι βλέποντας survivor  με την παρέα τους και σχολιάζοντας το πολυπόθητο έπαλθο . Επίσης δεν είναι λίγοι και εκείνοι που σχολιάζουν το βάρος των παιχτών το οποίο έχει μειωθεί αρκετά από την  έναρξη του παιχνιδιού και για αυτό δεν τυχαίο που πολλοί θα ήθελαν θα ζήσουν την εμπειρία αυτή ώστε να μειώσουν το βάρος τους. Τι συμβαίνει όμως στο σώμα όταν χάνει τόσο βίαια βάρος ; Πως αυτό επηρεάζει την υγεία του ατόμου και το μελλοντικό του βάρος ;