Πόσο διαρκεί το αλκοόλ στον οργανισμό μας;

Κρασί στο σπίτι, ποτό με φίλους, κοκτέιλ με το σύντροφο, ρακές σε μεζεδοπωλεία, ούζα σε ψαροταβέρνες, να πιούμε για τις χαρές, να πιούμε για τις λύπες, να πιούμε για την παρέα. Πόσοι λόγοι υπάρχουν για να καταναλώσει κάποιος αλκοόλ ξέρουμε πολύ καλά. Πόσος χρόνος όμως χρειάζεται για να αποβληθεί από τον οργανισμό μας το αλκοόλ;

Διατροφή σε περίοδο εορτών

Όλοι στην περίοδο των Χριστουγέννων έχουμε στο μυαλό μας το τι θα φάμε, πόσα γλυκά θα καταναλώσουμε και πόσο αλκοόλ θα πιούμε. Αν όμως προσέξουμε κάποιες ‘‘παγίδες’’ τότε μπορούμε να διατηρήσουμε το βάρος μας μετά το τέλος των γιορτών.

Μελομακάρονα VS Κουραμπιέδες

Ήρθε ο Δεκέμβρης και μαζί του έρχονται τα Χριστούγεννα, οι γιορτές, γλυκά, φαγητά, ποτά και άλλοι πολλοί πειρασμοί. Εμείς σήμερα θα αναλύσουμε τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες, για να δούμε , λοιπόν, ποιό από τα δύο να προτιμήσουμε φέτος για να μην χαλάσουμε.. πολύ την διατροφή μας;

8+1 TIPS Στην καθημερινότητα των τροφίμων σας!

 Η επιβιώση στην καθημερινότητα της κουζίνας συχνά φαντάζει δύσκολη ενώ η επεξεργασία κάποιων τροφίμων αποτελεί μόνιμο εφιάλτη .Συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε μερικές χρήσιμες ιδέες - TIPS από έμπειρους, ώστε η καθημερινότητα στην κουζίνα να είναι πιο εύκολη.

Εσείς Ξέρετε Τη Δίαιτα DASH???

Η δίαιτα Dash (Dietary Approaches to Stop Hypertension), συστήνεται από την Αμερικάνικη Καρδιολογική εταιρία για τον έλεγχο της υπέρτασης. Είναι γνωστή ως «δίαιτα χαμηλής πρόσληψης Νατρίου» καθώς η αυξημένη πρόσληψη Νατρίου συνδέεται με την αύξηση της αρτηριακής πίεσης.

Η επανεξέταση των αυγών!!!Θρεπτικά και ασφαλή για κατανάλωση!

 

Τα αυγά είναι μια πλούσια πηγή πρωτεϊνών και αρκετών απαραίτητων θρεπτικών συστατικών. Νεότερα δεδομένα υποδεικνύουν ότι η κατανάλωση αυγών συσχετίζεται με βελτιωμένη ποιότητα δίαιτας και καλύτερη αίσθηση πληρότητας μετά τα γεύματα, και μπορεί να σχετίζεται με καλύτερη διαχείριση του βάρους. Επιπλέον, ουσίες που βρίσκονται στον κρόκο του αυγού μπορεί να συμβάλλουν στην πρόληψη διαταραχών της όρασης λόγω γήρατος.

Κόλλησε η ζυγαριά ...ή μήπως όχι;!;!

 

Όλοι όταν ξεκινούν ένα πρόγραμμα διατροφής θέλουν να κατεβάσου το νούμερο της ζυγαριάς και να φτάσουν σε ένα πολυπόθητο νούμερο ! Τι είναι όμως αυτό το νούμερο που γράφει η ζυγαριά ;! Πόσο αντιπροσωπευτικό είναι ;

Γερά θεμέλια!!! Μαγειρεύουμε σωστά!!

Θέλετε να ξεκινήσετε από κάπου αλλά δεν έχετε βρει ακόμα τον τρόπο. Στο μυαλό σας υπάρχει συνέχεια το διατροφικό πλάνο που θέλετε να ακολουθήσετε, αλλά δεν είστε έτοιμοι να κάνετε την αρχή. Δεν πειράζει, χτίστε τα θεμέλια. Δε γίνεται να μιλάμε για σωστή διατροφή όταν δεν έχουμε δώσει την απαιτούμενη προσοχή στον τρόπο μαγειρέματος.

7 απλοί τρόποι να σταματήσεις την κατανάλωση «ανθυγιεινών τροφίμων»

Ξέρεις πολύ καλά ότι όλα αυτά που θα ήθελες να φας αυτή τη στιγμή, είναι ο χειρότερος εχθρός της «ισορροπημένης διατροφής» που παντού ακούς!!! Δε μπορείς όμως… τα σκέφτεσαι, τα ονειρεύεσαι, δεν σε αφήνουν να συγκεντρωθείς…