8 τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγονται για τη διατήρηση ενός φυσιολογικού βάρους!

Καθημερινοί πειρασμοί που όταν τους αποφεύγουμε βοηθάμε τον οργανισμό μας να διατηρήσει ένα φυσιολογικό βάρος ή να χάσει το περιττό! Επιλέγουμε να μην καταναλώνουμε τα παρακάτω τρόφιμα(πλούσια σε θερμίδες και λιπαρά) και σύντομα θα καταλάβουμε το δώρο που κάνουμε στον εαυτό μας!!

Κυτταρίτιδα...ο εχθρός κάθε γυναίκας !!!

 Η κυτταρίτιδα είναι η εναπόθεση νερού και λίπους ανάμεσα στο δέρμα και τον υποδόριο ιστό. Οφείλεται στην κακή αιμάτωση και στη διόγκωση των λιποκυψελών στη συγκεκριμένη περιοχή του σώματος που εμφανίζεται.

Η δίαιτα του survivor

Δεν είναι λίγοι αυτοί που περιμένουν να χαλαρώσουν γυρνώντας σπίτι βλέποντας survivor  με την παρέα τους και σχολιάζοντας το πολυπόθητο έπαλθο . Επίσης δεν είναι λίγοι και εκείνοι που σχολιάζουν το βάρος των παιχτών το οποίο έχει μειωθεί αρκετά από την  έναρξη του παιχνιδιού και για αυτό δεν τυχαίο που πολλοί θα ήθελαν θα ζήσουν την εμπειρία αυτή ώστε να μειώσουν το βάρος τους. Τι συμβαίνει όμως στο σώμα όταν χάνει τόσο βίαια βάρος ; Πως αυτό επηρεάζει την υγεία του ατόμου και το μελλοντικό του βάρος ;

Φυτικές ίνες. Ποιος ο ρόλος τους σε μία υγιεινή διατροφή;

Οι φυτικές ίνες δεν ανήκουν στα «θρεπτικά συστατικά», αποτελούν όμως σημαντικό συστατικό της διατροφής μας. Το γεγονός ότι διέρχονται από τον οργανισμό μας χωρίς να απορροφώνται είναι ο κύριος λόγος που καθίστανται τόσο σημαντικές.

Παιδική παχυσαρκία: πως μπορεί να βοηθήσει η μοριακή βιολογία τους γονείς και τους διαιτολόγους

Η παχυσαρκία είναι μια σοβαρή ασθένεια που αφορά περίπου ένα στα τρία παιδιά αυτήν τη στιγμή στην Ελλάδα. Τα περισσότερα υπέρβαρα ή παχύσαρκα παιδιά έχουν μειωμένη κοινωνική αποδοχή (είναι για παράδειγμα θύματα bulling στο σχολείο), αυτοεκτίμηση και ποιότητα ζωής γενικότερα. Επίσης, είναι πλέον επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι τα παχύσαρκα παιδιά έχουν αυξημένες πιθανότητες να αναπτύξουν σακχαρώδη διαβήτη, καρδιαγγειακά νοσήματα, όπως έμφραγμα ή εγκεφαλικό, αρθροπάθειες και άλλα προβλήματα μελλοντικά.

Φροντίζουμε τα τρόφιμα… Ψύξη- Κατάψυξη!

Φροντίζουμε τα τρόφιμα… Ψύξη- Κατάψυξη! Συνήθως φροντίζουμε να επιλέγουμε τα ¨καλύτερα¨ τρόφιμα για μας και την οικογένεια μας. Διατηρούμε, όμως, σωστά τα τρόφιμα που μπαίνουν στην κουζίνα μας? Ιδιαίτερη σημασία για την αναλλοίωτη ποιότητα του τροφίμου, έχει η καλή διατήρησή του.

Η Tάση Tης Eποχής…  «Kαλό Mου Tαπεράκι»!

Τάπερ (το )[άκλ..] πλαστικό δοχείο με σκέπασμα που κλείνει ερμητικά για τη φύλαξη και μεταφορά τροφίμων: to ~ με τα κεφτεδάκια – (υποκ.) ταπεράκι (tο) {ΕΤΥΜ.<αγγλ. Tupper(ware). < oν Αμερικάνου επιχειρηματία}.

Χορτοφαγική δίαιτα...τι περιλαμβάνει;

Οι καλοσχεδιασμένες φυτοφαγικές δίαιτες θεωρούνται κατάλληλες για όλα τα στάδια ζωής. Το 40% των φυτοφάγων έχουν χαμηλότερο Δ.Μ.Σ. από τους παμφάγους  και εμφανίζουν μικρότερες πιθανότητες για καρδιαγγειακές παθήσεις, διαβήτη, καρκίνο και αυξημένη αρτηριακή πίεση.

Παιδική παχυσαρκία...ένα σύχγρονο πρόβλημα

Η παχυσαρκία αποτελεί σήμερα ένα από τα μεγαλύτερα διατροφικά προβλήματα για τις σύχγρονες κοινωνίες. Παχυσαρκία ονομάζεται η παθολόγική κατάσταση κατα την οπόια η περίσσεια λιπώδους ιστού ή λίπους αποθηκεύεται στον οργανισμό. Πως όμως οι δαιτροφικές συνήθειες κατα την παιδική ηλικία επηρεάζουν το βάρος που θα έχουμε ως ενήλικες;