Το Πάσχα τελείωσε... και τώρα;;

Οι γιορτές έφτασαν στο τέλος τους και είναι πολύ πιθανό ο απολογισμός μας να είναι ένα, δύο επιπλέον κιλάκια. Μάλλον ήρθε η ώρα να αποχαιρετήσουμε τα παραδοσιακά εδέσματα και τους λαχταριστούς πειρασμούς που έφερε μαζί του όπως πάντα το Πάσχα και  να επιστρέψουμε στην τόσο γνώριμη αλλά και απαραίτητη ρουτίνα μας.

Πασχαλινά Μυστικά

Όλοι τις επόμενες μέρες θα μπούμε σε διάφορους γευστικούς πειρασμούς. Πως μπορούμε όμως να κάνουμε την ζυγαριά να μην ανέβει; Παρακάτω αναφέρονται  οδηγίες οι οποίες θα μας βοηθήσουν να διατηρήσουμε τα κιλά μας: 

Ιστορία  διατροφής Νο6 : Μ’ αρέσει να τρώω και να βλέπω κάτι παράλληλα…

 

Πολλοί από εμάς έχουμε διάφορες αγαπημένες συνήθειες που κάνουμε κατά την διάρκεια της μέρας μας , ακόμα και την ώρα του φαγητού. Έχετε σκεφτεί πως κάποιες από αυτές μπορεί να επηρεάζουν έμμεσα το βάρος μας ;

Κάνε τον μεταβολισμό σου να «τρέχει» με 5 κινήσεις!

Βασικός μεταβολισμός είναι η ελάχιστη ενέργεια που χρειάζεται ο οργανισμός για να εκτελέσει τις πιο απλές καθημερινές λειτουργίες σε καταστάσεις απόλυτης ηρεμίας. Επηρεάζεται από την ηλικία, το φύλο, το ύψος και το βάρος. Αν συνυπολογίσουμε και τη φυσική μας δραστηριότητα, προκύπτουν οι ενεργειακές μας ανάγκες. Οι ημερήσιες θερμίδες δηλαδή που χρειαζόμαστε για να συντηρηθούμε στο παρόν μας βάρος.

Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν, πως όσον αφορά την απώλεια βάρους, όλα εξαρτώνται από το μεταβολισμό μας. Παρότι ο καθένας μας πορεύεται με έναν συγκεκριμένο μεταβολισμό, υπάρχουν τρόποι τόσο να τον επιταχύνουμε όσο και να τον επιβραδύνουμε.

Στην ταβέρνα που θα πάω, τι να φάω?

  Όσοι και αν είναι οι πειρασμοί στο Κυριακάτικο τραπέζι ή σε μια έξοδο με φίλους , το μυαλό μας αρκετές φορές ταξιδεύει και στο καλοκαιράκι, που δεν αργεί και φυσικά θέλουμε να μας βρει στο ιδανικό μας βάρος, χωρίς πίεση και στερήσεις. Στην ταβέρνα που θα πάω, τι να φάω;

Διατροφικές Συνήθειες: Αλλάζουν;

Η διαδικασία για την μείωση βάρους σε κάποιους μπορεί να φάνει εύκολο σε κάποιους όχι. Δεν είναι μόνο το διαιτολόγιο που θα πρέπει να ακολουθηθεί αλλά και η εκπαίδευση του ενδιαφερόμενου από τον ειδικό για την μείωση βάρους, για την διατήρηση του και την απόκτηση σωστών διατροφικών συνηθειών.

Ζάχαρη. Πόση χρειαζόμαστε πραγματικά;

 

Έπειτα από σειρά ετών, πάρα πολλές είναι οι έρευνες που αποδεικνύουν πως η επεξεργασμένη ζάχαρη, η επιπρόσθετη ζάχαρη (added sugar) είναι ένα από τα πιο επικίνδυνα συστατικά της σύγχρονης διατροφής.  Αποδίδει πολλές θερμίδες χωρίς θρεπτικά συστατικά με αποτέλεσμα να επιδρά αρνητικά στον οργανισμό. Η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων ζάχαρης μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση βάρους (παχυσαρκία) αλλά και άλλες παθολογικές καταστάσεις όπως Σακχαρώδης Διαβήτης τύπου ΙΙ, καρδιαγγειακά και πολλές άλλες.