Τι γλυκό να επιλέξω;

Ποιος μπορεί να αντισταθεί σε ένα λαχταριστό γλυκό; Ένα υπέροχο προφιτερόλ, ή ένα απολαυστικό σιροπιαστό από το παραδοσιακό ζαχαροπλαστείο της γειτονιάς; ένα κομμάτι τούρτα από τα προχθεσινά γενέθλια; Όλα υπέροχα, πεντανόστιμα και με πολλές,  πολλές θερμίδες και λιπαρά. Πολλές φορές όμως υπάρχουν δεύτερες σκέψεις και ερωτήματα: προσέχω τη διατροφή μου, δεν θέλω να χαλάσω τη δίαιτα μου, η χοληστερίνη μου είναι λίγο τσιμπημένη. Δεν μπορώ να απολαμβάνω που και που ένα γλυκάκι; και τι να επιλέξω;

Το Ταπερ Πολλοί Εμίσησαν!

Έχοντας μιλήσει στο παρελθόν για το περίφημο ταπεράκι του γραφείου και τη σπουδαιότητα του, στη διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους , επανερχόμαστε να καλύψουμε εκείνους που ακόμη αντιστέκονται.

Σνακ στη νηστεία και όχι μόνο !!!!

Δεν είναι λίγα τα άτομα στις μέρες μας που νηστεύουν όλη την Σαρακοστή και έρχονται  συχνά αντιμέτωπα με την ερώτηση <<και τώρα τι τρώμε >> ; Ειδικά άτομα που είναι σε μια διαδικασία μείωσης βάρους προβληματίζονται για το ποιες είναι οι σωστές επιλογές.

Φυτικές τροφές πλούσιες σε ασβέστιο

Γερά οστά, γερά δόντια, μείωση των πιθανοτήτων εμφάνισης καρκίνου και καρδιαγγειακών νοσημάτων,  ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης και της καλής λειτουργίας του νευρικού συστήματος. Δεν είναι αρκετοί λόγοι για να μας πείσουν να καταναλώνουμε τροφές πλούσιες σε ασβέστιο;

Δυσκοιλιότητα , τι μπορεί να μην έχετε σκεφτεί να δοκιμάσετε;

Δυσκοιλιότητα και Διατροφή Η δυσκοιλιότητα είναι πλέον ιδιαίτερα συχνή και συμβαίνει στο 5 με 25% του πληθυσμού των κοινωνιών δυτικού τύπου. Οι ορισμοί που δίνονται συχνά περιλαμβάνουν τα παρακάτω: σκληρά κόπρανα, δυσκολία στις κενώσεις, μη συχνές και τακτικές κενώσεις. Για να γίνει αυτό πιο πρακτικό θα αναφέρω ότι δυσκοίλιος δεν είναι κάποιος που επισκέπτεται το «θρόνο της πορσελάνης» μέρα παρά μέρα. Δυσκοίλιος θεωρείτε κάποιος που έχει το αίσθημα ότι δεν «άδειασε».

Βάλε τα μανιτάρια στη ζωή σου... και στη νηστεία σου!

 

Είναι μία εξαιρετική επιλογή για τις σαλάτες μας, τα ψητά λαχανικά, τις μακαρονάδες ή  συνοδευτικό για τα κρεατικά μας. Καθότι είναι φυτικής προέλευσης τρόφιμο, είναι και μία ιδανική επιλογή για την περίοδο της νηστείας. Έχουν υψηλή θρεπτική αξία.

Καθαρή Δευτέρα - Κούλουμα και διατροφή

Τέλειωσαν οι Απόκριες και τα μασκαρέματα και είμαστε μια μέρα πριν την Καθαρή Δευτέρα λοιπόν! Πήρε το όνομα της από την «κάθαρση» που επέρχεται στους Χριστιανούς τόσο πνευματικά όσο και σωματικά. Τα κούλουμα περιγράφουν την πατροπαράδοτη εκδρομή στην εξοχή για το πέταγμα του αετού, έχοντας μαζί μας όλα παραδοσιακά νηστίσιμα φαγητά της ημέρας.

Πρωτεϊνικές δίαιτες : είναι ασφαλείς  για την υγεία ;

Όλοι έχουμε ακούσει  ή έχουμε μπει στον πειρασμό, έστω και μια φορά , να ακολουθήσουμε μια δίαιτα βασισμένη στις πρωτεΐνες με σκοπό την γρήγορη απώλεια βάρους. Είναι  όμως ασφαλείς αυτές οι δίαιτες ; Και αν ναι πόσο κρατούν τα αποτελέσματα τους ; 

διατροφη και αναπτυξη

Αν πιστεύουμε ότι η κληρονομικότητα είναι η μόνη που καθορίζει το ύψος των παιδιών σίγουρα κάνουμε μεγάλο λάθος. Ασφαλώς και τα γονίδια ευθύνονται για τη σωματική και πνευματική ανάπτυξη ενός παιδιού, όμως όλο και περισσότερες έρευνες αποδεικνύουν ότι μια διατροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, η φυσική δραστηριότητα, ο γενικότερος τρόπος ζωής, συμβάλει στη σωματική και πνευματική ανάπτυξη.

Κάθε πράγμα στον καιρό του…φρούτα και λαχανικά Φεβρουαρίου!!!

Πλέον στις μέρες μας μπορούμε να προμηθευτούμε όλα τα φρούτα και όλα τα λαχανικά κάθε εποχή του χρόνου λόγω των θερμοκηπίων, των ορμονών και των εισαγόμενων προϊόντων. Όμως, κάθε φρούτο και κάθε λαχανικό παράγεται σε συγκεκριμένες περιόδους υπό φυσιολογικές συνθήκες. Τα εποχικά φρούτα και λαχανικά είναι πιο θρεπτικά, πιο αγνά, πιο νόστιμα, πιο οικονομικά και πιο φιλικά προς το περιβάλλον.