8 αλλαγές για καλύτερο έλεγχο βάρους !!!

 Πόσο εύκολο είναι να διατρούμε το σωματικό μας βάρος στα επιθυμητά επίπεδα;  Αν αλλάξουμε κάποια πράγματα μέσα στην καθημερινότητα μας δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φανταζόμαστε !!!

Φροντίζουμε τα τρόφιμα… Ψύξη- Κατάψυξη!

Φροντίζουμε τα τρόφιμα… Ψύξη- Κατάψυξη! Συνήθως φροντίζουμε να επιλέγουμε τα ¨καλύτερα¨ τρόφιμα για μας και την οικογένεια μας. Διατηρούμε, όμως, σωστά τα τρόφιμα που μπαίνουν στην κουζίνα μας? Ιδιαίτερη σημασία για την αναλλοίωτη ποιότητα του τροφίμου, έχει η καλή διατήρησή του.

Η Tάση Tης Eποχής…  «Kαλό Mου Tαπεράκι»!

Τάπερ (το )[άκλ..] πλαστικό δοχείο με σκέπασμα που κλείνει ερμητικά για τη φύλαξη και μεταφορά τροφίμων: to ~ με τα κεφτεδάκια – (υποκ.) ταπεράκι (tο) {ΕΤΥΜ.<αγγλ. Tupper(ware). < oν Αμερικάνου επιχειρηματία}.

Χορτοφαγική δίαιτα...τι περιλαμβάνει;

Οι καλοσχεδιασμένες φυτοφαγικές δίαιτες θεωρούνται κατάλληλες για όλα τα στάδια ζωής. Το 40% των φυτοφάγων έχουν χαμηλότερο Δ.Μ.Σ. από τους παμφάγους  και εμφανίζουν μικρότερες πιθανότητες για καρδιαγγειακές παθήσεις, διαβήτη, καρκίνο και αυξημένη αρτηριακή πίεση.

Παιδική παχυσαρκία...ένα σύχγρονο πρόβλημα

Η παχυσαρκία αποτελεί σήμερα ένα από τα μεγαλύτερα διατροφικά προβλήματα για τις σύχγρονες κοινωνίες. Παχυσαρκία ονομάζεται η παθολόγική κατάσταση κατα την οπόια η περίσσεια λιπώδους ιστού ή λίπους αποθηκεύεται στον οργανισμό. Πως όμως οι δαιτροφικές συνήθειες κατα την παιδική ηλικία επηρεάζουν το βάρος που θα έχουμε ως ενήλικες;

Το Πάσχα τελείωσε... και τώρα;;

Οι γιορτές έφτασαν στο τέλος τους και είναι πολύ πιθανό ο απολογισμός μας να είναι ένα, δύο επιπλέον κιλάκια. Μάλλον ήρθε η ώρα να αποχαιρετήσουμε τα παραδοσιακά εδέσματα και τους λαχταριστούς πειρασμούς που έφερε μαζί του όπως πάντα το Πάσχα και  να επιστρέψουμε στην τόσο γνώριμη αλλά και απαραίτητη ρουτίνα μας.

Πασχαλινά Μυστικά

Όλοι τις επόμενες μέρες θα μπούμε σε διάφορους γευστικούς πειρασμούς. Πως μπορούμε όμως να κάνουμε την ζυγαριά να μην ανέβει; Παρακάτω αναφέρονται  οδηγίες οι οποίες θα μας βοηθήσουν να διατηρήσουμε τα κιλά μας: 

Ιστορία  διατροφής Νο6 : Μ’ αρέσει να τρώω και να βλέπω κάτι παράλληλα…

 

Πολλοί από εμάς έχουμε διάφορες αγαπημένες συνήθειες που κάνουμε κατά την διάρκεια της μέρας μας , ακόμα και την ώρα του φαγητού. Έχετε σκεφτεί πως κάποιες από αυτές μπορεί να επηρεάζουν έμμεσα το βάρος μας ;