Δυσκοιλιότητα : Αντιμετωπίστε την !!!

Δυσκοιλιότητα θεωρείται η μείωση της συχνότητας των κενώσεων σε λιγότερες από τρεις την εβδομάδα ή η ανάγκη για σημαντικά αυξημένη εφαρμογή πίεσης ώστε να επιδιωχθεί η αφόδευση.

15 tips για να μειώσεις τις περιττές θερμίδες

Δεν μπορώ να καταλάβω την ανάγκη του ανθρώπου να εξελίσσετε και να προοδεύει επιλεκτικά! Γιατί κάποιος να μπορεί να προσαρμοστεί στη νέα τεχνολογία αλλά όχι σε μια νέα διατροφική αλλαγή; Γιατί πάντα υπάρχουν εμπόδια και δυσκολίες; Είναι προτιμότερο ένα καινούριο tablet από ένα λειτουργικό και υγιές σώμα; Δώσε χρόνο στον εαυτό σου!

Τι γλυκό να επιλέξω;

Ποιος μπορεί να αντισταθεί σε ένα λαχταριστό γλυκό; Ένα υπέροχο προφιτερόλ, ή ένα απολαυστικό σιροπιαστό από το παραδοσιακό ζαχαροπλαστείο της γειτονιάς; ένα κομμάτι τούρτα από τα προχθεσινά γενέθλια; Όλα υπέροχα, πεντανόστιμα και με πολλές,  πολλές θερμίδες και λιπαρά. Πολλές φορές όμως υπάρχουν δεύτερες σκέψεις και ερωτήματα: προσέχω τη διατροφή μου, δεν θέλω να χαλάσω τη δίαιτα μου, η χοληστερίνη μου είναι λίγο τσιμπημένη. Δεν μπορώ να απολαμβάνω που και που ένα γλυκάκι; και τι να επιλέξω;

5 «σωστά» τρόφιμα που τρώμε με «λάθος» τρόπο

Τις περισσότερες φορές που επιλέγουμε υγιεινά τρόφιμα, έχουμε τις καλύτερες προθέσεις για μία υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή. Πολλά από αυτά όμως τελικά τα καταναλώνουμε με λάθος τρόπο. Το αποτέλεσμα; Δεν καταφέρνουμε να αποκομίσουμε όλα τα οφέλη τους. Πιθανόν να χάνουμε μέρος των βιταμινών ή ακόμα και να επιβαρυνόμαστε επιπλέον θερμίδες. Ας δούμε 5 παραδείγματα  «σωστών» τροφίμων που τα τρώμε με «λάθος» τρόπο.

Διατροφή στις διακοπές και στο ταξίδι !

Τι ωραιότερο από μία εξόρμηση στην εξοχή, ένα Σαββατοκύριακο στο εξοχικό ή ένα ταξίδι σε ένα από τα υπέροχα ελληνικά νησιά μας! Οι ευκαιρίες που έχουμε για κάτι τέτοιο είναι λίγες και φυσικά όταν μας δοθούν, οφείλουμε να τις εκμεταλλευτούμε!

Μάθετε πως να ρυθμίζετε την ορμόνη της όρεξης

Η Σεροτονινή είναι νευροδιαβιβαστής του εγκεφάλου και έχει ορμονική δράση . Επηρεάζει την όρεξη , τη διάθεση , τον ύπνο και άλλες λειτουργίες του οργανισμού. Είναι χημική ένωση που ηρεμεί τον οργανισμό και για το λόγο αυτό είναι σημαντικό να  βρίσκεται σε ικανοποιητικές ποσότητες .

Καλή Ημέρα Είναι Εκείνη Που Ξεκινά Με Πρωινό

Το ξυπνητήρι χτυπά επίμονα, η αναβολή αφύπνισης πατήθηκε πολλές φορές και κάπου ανάμεσα στα παπλώματα και τα σεντόνια καταφέρνεις να σηκωθείς από τη θαλπωρή του κρεβατιού σου! Βιάζεσαι όμως γιατί άργησες και πρέπει να ετοιμαστείς γρήγορα.

"Γάμο" διατροφή!!!!!! Σε γάμο θα πάς, σωστά να φας!!!

Μπορεί φέτος να μην είναι η σειρά σου, αλλά σίγουρα έχεις πάει ήδη σε 3 γάμους (φίλων- συγγενών- συναδέλφων) και πρέπει να αναλογιστείς, ότι είναι ακόμα αρχές Ιουλίου! Μέχρι το τέλος της σεζόν έχεις ακόμα τουλάχιστον άλλους 2-3 γάμους! Σωστά;;

Ασφάλεια τροφίμων: Τι πρέπει να προσέξουμε τώρα το καλοκαίρι

 Το καλοκαίρι έχει μπει για τα καλά και οι θερμοκρασίες ολοένα και ανεβαίνουν, τις τελευταίες ημέρες στα όρια του καύσωνα θα λέγαμε, κάτι που τις καθιστά επικίνδυνες τόσο για εμάς όσο και για τα τρόφιμα που επιλέγουμε και τις συνθήκες συντήρησης τους.