Στρες και πρόσληψη τροφής

 

Κάποια άτομα τρώνε λιγότερο και άλλα περισσότερο από ό,τι συνήθως ως απάντηση στο στρες. Καινοτόμοι τρόποι για την αντιμετώπιση των σχετικών με το στρες διαιτητικών συμπεριφορών μπορεί να βοηθήσουν τα άτομα να ελέγξουν το σωματικό τους βάρος και να μειώσουν το υποκείμενο στρες.

Ιστορία διατροφής Νο7 : Ένα παιδί κληρονομεί τις κακές διατροφικές συνήθειες ....

 

Αναρωτιέμαι όλα αυτά τα επιστημονικά δεδομένα, περί ισορροπημένης διατροφής στην παιδική ηλικία, που κυκλοφορούν τις τελευταίες μέρες στο διαδίκτυο ενόψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς, μας επηρεάζουν; Τα αντιλαμβανόμαστε ουσιαστικά; Μήπως κάνουμε απλώς ένα like χωρίς καν να έχουμε διαβάσει το άρθρο και μια κοινοποίηση γιατί μας άρεσε η εικόνα της συνταγής; Πόσο θα διαρκέσουν;

Η δίαιτα είναι προσωπική υπόθεση...!

Πήραμε μερικά κιλάκια και μας έπιασε πανικός. Ψάχνουμε για κάποια δίαιτα, οποιαδήποτε! Ζητάμε από την κολλητή μας εκείνο το καταπληκτικό διαιτολόγιο που της είχε δώσει ο διαιτολόγος της 10 χρόνια πριν και είχε θεαματικά αποτελέσματα! Ψάχνουμε μανιωδώς μία δίαιτα από περιοδικό που μας έσωσε το καλοκαίρι του 2000, ήταν λιγάκι στερητική αλλά δεν έχει σημασία.. υπόσχεται μείον τρία κιλά σε μια βδομάδα!

Iστορίες [δια]τροφής!

Με αφορμή τις ερωτήσεις και τα θέματα που συναντάμε καθημερίνα στη δουλέια μας  καταγράψαμε και μοιραζόμαστε μαζί σας  4 διαφορετικές ιστορίες- απόψεις διατροφής που μας κέντρισαν το ενδιαφέρον και συζητήσαμε πρόσφατα! Αυτό μας ένωσε άλλωστε.... [δια] τροφή για σκέψη!

Κοιμηθείτε , κάνει κάλο!!!!

Ο ύπνος θεωρείται σωτήριος για τη ζωή μας, αφού μας ανανεώνει σωματικά, αλλά συγχρόνως αναπτύσσει και ανανεώνει τα κύτταρά μας. Παρόλο, όμως, που είναι μια τόσο σημαντική αναζωογονητική και θεραπευτική λειτουργία, η αλήθεια είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δεν κοιμούνται αρκετά.

Διατροφολόγος : Αδυνατιστής ή θεραπευτής ;

Ποιός ο ρόλος του διαιτολόγου- διατροφολόγου σε μια προσπάθεια απώλειας βάρους ενός ατόμου ; Πως μπορεί να βοηθήσει τον ενδιαφερόμενο στην υιοθέτηση σωστών διατροφικών συμπεριφορών ; Ας το πάρουμε από την αρχή …

Καστανό vs Άσπρο ρύζι. Τι να επιλέξω;

Μπορεί οι Κινέζοι να έχουν τα πρωτεία στην κατανάλωση ρυζιού, αλλά ευτυχώς έχουν αφήσει και μερικούς κόκκους για τον υπόλοιπο πληθυσμό της γης!! Εκτός από την πλούσια διατροφική του αξία, το ρύζι έχει κάτι μοναδικό που το συναντάμε σε ελάχιστα τρόφιμα. Μπορεί να γίνει τόσο αδιάφορο, ένας λαπάς για παράδειγμα, αλλά και τόσο νόστιμο, όπως ένα αρωματικό και γευστικό ριζότο.

βιταμινες και διατροφη

Ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο είναι το Α και το Ω για την υγεία, την ευεξία και τη διάθεσή μας. Υπάρχουν όμως και κάποιες περιστάσεις που μας καθιστούν πιο «ευάλωτους», με άμεση ανάγκη ενίσχυσης του οργανισμού μας. Ας ενισχύσουμε τον οργανισμό μας με βιταμίνες και ιχνοστοιχεία ανάλογα πάντα με τις ανάγκες μας.

Διατροφή μετα το καλοκαίρι

 

Οι περισσότεροι από εμάς κατά την διάρκεια των  καλοκαιρινών διακοπών κάναμε αρκετές διατροφικές ατασθαλίες. Πως όμως μπορούμε να επιστρέψουμε στους παλιούς μας ρυθμούς με στόχο την διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους;

Καθημερινά συναντάμε στο διαδίκτυο πληθώρα άρθρων που αναφέρονται στην απώλεια βάρους! Τα περισσότερα (στην καλύτερη περίπτωση) δεν είναι  τεκμηριωμένα και προφανώς, δεν βασίζονται σε επιστημονικές έρευνες, αλλά στο «όνειρο» που είδε ο εκάστοτε αρθρογράφος!