Διατροφή στην παραλία

Όλοι κατά τους καλοκαιρινούς μήνες προσπαθούμε να μην ξεφύγουμε στο φαγητό και το αλκοόλ και να διατηρήσουμε το βάρος μας. Είτε βρισκόμαστε σε διακοπές είτε σε ένα μπάνιο με φίλους έχουμε το άγχος του φαγητού και της ζυγαριάς . Κακώς !! Οργάνωση, καλή θέληση και όλα είναι υπό έλεγχο !! 

Ζώντας με μια διατροφική διαταραχή...

Μια γυναίκα που προσπάθησε να θεραπευτεί από μια διατροφική διαταραχή εξομολογείται... Μια εβδομάδα μετά από τη στιγμή που τελείωσα τη θεραπεία μου για μια διατροφική διαταραχή, ζήτησα στο γιατρό μου, να μη μου αποκαλύψει το βάρος μου..

10+1 απλοί τρόποι για να μειώσεις την πρόσληψη περιττών θερμίδων!!!

Μικρές λεπτομέρειες που όμως κάνουν τη διαφορά! Δώσε προσοχή λοιπόν και ίσως με αυτόν τον τρόπο μπορέσεις να έχεις τον έλεγχο του σωματικού σου βάρους. Ακολούθησε αυτές τις απλές συμβουλές και γίνε κυρίαρχος του εαυτού σου!

Κίνδυνοι από τη χρήση πλαστικών σκευών

 Μεγάλη ανησυχία υπάρχει για τη νέα ιατρική μελέτη που αποδεικνύει με αδιαμφισβήτητο τρόπο ότι η ουσία δισφαινόλη Α μιμείται επακριβώς την δράση ορμονών του οργανισμού μας. Δρα όπως λένε οι επιστήμονες ως ορμονικός διαταράκτης οδηγώντας σε σοβαρά προβλήματα υγείας. Προκαλεί και πιθανώς ευθύνεται για κρούσματα διαβήτη & παχυσαρκίας. Μια ακόμη μελέτη Ισπανών, Σουηδών και Αμερικανών [1] διαπίστωσε ότι η ένωση αυτή, ακόμη και σε πολύ μικρές δόσεις, διπλασιάζει την έκκριση ινσουλίνης οδηγώντας σε παχυσαρκία και διαβήτη.

Υδατάνθρακες ...οι παρεξηγημένοι!!!!

 Οι υδατάνθρακες είναι οργανικά μόρια που δίνουν ενέργεια στους μυς και τον εγκέφαλο. Δεν θα πρέπει να λείπουν από την διατροφή, αντιθέτως θα πρέπει να καλύπτουν το 50% – 55% των ημερήσιων αναγκών μας. Υπάρχουν 2 κατηγορίες υδατανθράκων: απλοί και σύνθετοι.

Βασικός μεταβολισμός είναι η ελάχιστη ενέργεια που χρειάζεται ο οργανισμός για να εκτελέσει τις πιο απλές καθημερινές λειτουργίες σε καταστάσεις απόλυτης ηρεμίας. Επηρεάζεται από την ηλικία, το φύλο, το ύψος και το βάρος. Αν συνυπολογίσουμε και τη φυσική μας δραστηριότητα, προκύπτουν οι ενεργειακές μας ανάγκες. Οι ημερήσιες θερμίδες δηλαδή που χρειαζόμαστε για να συντηρηθούμε στο παρόν μας βάρος.

Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν, πως όσον αφορά την απώλεια βάρους, όλα εξαρτώνται από το μεταβολισμό μας. Παρότι ο καθένας μας πορεύεται με έναν συγκεκριμένο μεταβολισμό, υπάρχουν τρόποι τόσο να τον επιταχύνουμε όσο και να τον επιβραδύνουμε.

8 τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγονται για τη διατήρηση ενός φυσιολογικού βάρους!

Καθημερινοί πειρασμοί που όταν τους αποφεύγουμε βοηθάμε τον οργανισμό μας να διατηρήσει ένα φυσιολογικό βάρος ή να χάσει το περιττό! Επιλέγουμε να μην καταναλώνουμε τα παρακάτω τρόφιμα(πλούσια σε θερμίδες και λιπαρά) και σύντομα θα καταλάβουμε το δώρο που κάνουμε στον εαυτό μας!!

Κυτταρίτιδα...ο εχθρός κάθε γυναίκας !!!

 Η κυτταρίτιδα είναι η εναπόθεση νερού και λίπους ανάμεσα στο δέρμα και τον υποδόριο ιστό. Οφείλεται στην κακή αιμάτωση και στη διόγκωση των λιποκυψελών στη συγκεκριμένη περιοχή του σώματος που εμφανίζεται.

Σύγκλινο : όταν η γκουρμε κουζίνα συναντά την παράδοση

 Το σύγκλινο είναι παστό χοιρινό κρέας. Αποτελεί βασικό παραδοσιακό προϊόν της Μάνης και κάποιων περιοχών της Κρήτης.

Παλαιότερα, τα κομμάτια του κρέατος αλατίζονταν και στη συνέχεια καπνίζονταν με ξύλα και αρωματικά φυτά σε τζάκια ή αυτοσχέδια καπνιστήρια. Έπειτα, τα έβραζαν σε καζάνια  με κρασί, πορτοκάλια κ μπαχαρικά.

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής αλλά και η οικονομική κατάσταση που επικρατεί στην χώρα μας έχουν ως αποτέλεσμα την υποβάθμιση των διατροφικών μας συνηθειών και κατ’ επέκταση της υγείας μας. Είναι πολύ σημαντικό να βρούμε λύσεις ώστε να διατηρήσουμε την ποιότητα της διατροφής μας με εύκολους και οικονομικούς τρόπους.