(Δια)τροφή για σκέψη και  διαύγεια

Ο εγκέφαλος αποτελεί το σπουδαιότερο και μεγαλύτερο τμήμα του κεντρικού νευρικού συστήματος αφού είναι το κέντρο ελέγχου του σώματος, όλων των ακούσιων και εκούσιων δραστηριοτήτων. Περιέχει γύρω στα 100 δισεκατομμύρια νευρικά κύτταρα. Χρησιμοποιείτε τον εγκέφαλο σας για την εκτέλεση εκατοντάδων εργασιών, πολλές φορές ταυτόχρονα. Πως μπορούμε να ενισχύσουμε την λειτουργία του;

15 tips για να μειώσεις τις περιττές θερμίδες

Δεν μπορώ να καταλάβω την ανάγκη του ανθρώπου να εξελίσσετε και να προοδεύει επιλεκτικά! Γιατί κάποιος να μπορεί να προσαρμοστεί στη νέα τεχνολογία αλλά όχι σε μια νέα διατροφική αλλαγή; Γιατί πάντα υπάρχουν εμπόδια και δυσκολίες; Είναι προτιμότερο ένα καινούριο tablet από ένα λειτουργικό και υγιές σώμα; Δώσε χρόνο στον εαυτό σου!

Διατροφή στην παραλία

Όλοι κατά τους καλοκαιρινούς μήνες προσπαθούμε να μην ξεφύγουμε στο φαγητό και το αλκοόλ και να διατηρήσουμε το βάρος μας. Είτε βρισκόμαστε σε διακοπές είτε σε ένα μπάνιο με φίλους έχουμε το άγχος του φαγητού και της ζυγαριάς . Κακώς !! Οργάνωση, καλή θέληση και όλα είναι υπό έλεγχο !! 

7 δημιουργικοί τρόποι για να αυξήσουμε τα λαχανικά στην καθημερινότητα μας

Όλοι γνωρίζουμε τα οφέλη των λαχανικών στη διατροφή μας, πολλές φορές όμως δυσκολευόμαστε να τα εντάξουμε στο καθημερινό μας πρόγραμμα! Οι καλοκαιρινοί μήνες επιβάλουν αυξημένη κατανάλωση λαχανικών για ένα επιπλέον όφελος που χαρίζουν στον οργανισμό, την ενυδάτωση!Ασφαλώς βοηθάνε το σώμα να λάβει πολλές βιταμίνες και ιχνοστοιχεία καθώς επίσης συμβάλουν στην διατήρηση φυσιολογικού βάρους και καλής υγείας!

Μπορείς να φας το νερό που δεν πίνεις…

Γνωρίζατε ότι 75% του ανθρώπινου οργανισμού αποτελείται από νερό(;) και αφού συμβαίνει αυτό πόσο νερό χρειάζεται ο ανθρώπινος οργανισμός για να καλύψει τις ημερήσιες ανάγκες του;

Στην ταβέρνα που θα πάω, τι να φάω?

  Όσοι και αν είναι οι πειρασμοί στο Κυριακάτικο τραπέζι ή σε μια έξοδο με φίλους , το μυαλό μας αρκετές φορές ταξιδεύει και στο καλοκαιράκι, που δεν αργεί και φυσικά θέλουμε να μας βρει στο ιδανικό μας βάρος, χωρίς πίεση και στερήσεις. Στην ταβέρνα που θα πάω, τι να φάω;

4+1 Tips για να περιόρίσετε το αλάτι !!!

 Το αγαπημένο σε πολλούς αλάτι είναι ένας από τους πιο  γνωστούς ηλεκτρολύτες και βοηθά στην ρύθμιση του ph του οργανισμού μας . Είναι αναπόσπαστο κομμάτι στην μαγειρική κάθε νοικοκυράς και χρησιμοποιείται για να δώσει γεύση στο φαγητό ακόμα και στα γλυκά. Μπορεί να μην αποδίδει θερμίδες  στον οργανισμό μας είναι όμως υπεύθυνο για την εμφάνιση αρτηριακής πίεσης , οστεοπόρωσης , κατακρατήσεων  , παιδικής παχυσαρκίας κ.ά

Cocktails Χαμηλά Σε Θερμίδες!

 Το Καλοκαιράκι πλησιιάζει καθώ  και οι βόλτες σε παραλία ή μπαράκια με παρέες και φυσικά κοκτέιλ!!!! Χρωματιστά, δροσιστικά με έντονες ή απαλές γεύσεις ικανές να ικανοποιήσουν ακόμη και τον πιο απαιτητικό! Όλοι ξέρουμε πως κάθε ποτήρι αλκοόλ κρύβει "κενές" θερμίδες, πόσο μάλλον ένα ποτήρι με διαφορετικά είδη αλκοόλ.