10+1 απλοί τρόποι για να μειώσεις την πρόσληψη περιττών θερμίδων!!!

Μικρές λεπτομέρειες που όμως κάνουν τη διαφορά! Δώσε προσοχή λοιπόν και ίσως με αυτόν τον τρόπο μπορέσεις να έχεις τον έλεγχο του σωματικού σου βάρους. Ακολούθησε αυτές τις απλές συμβουλές και γίνε κυρίαρχος του εαυτού σου!

Πασχαλινά Μυστικά

Όλοι τις επόμενες μέρες θα μπούμε σε διάφορους γευστικούς πειρασμούς. Πως μπορούμε όμως να κάνουμε την ζυγαριά να μην ανέβει; Παρακάτω αναφέρονται  οδηγίες οι οποίες θα μας βοηθήσουν να διατηρήσουμε τα κιλά μας: 

Γλουτένη...αθώα ή ενόχη ;

Η Γλουτένη είναι πρωτεΐνη   του ενδοσπερμίου του μαλακού σιταριού, κριθαριού και σίκαλης , η οποία αποτελείται από τη γλοιαδίνη και γλουτελίνη. Στη γλουτένη οφείλεται το «φούσκωμα» του ψωμιού.

Η Μαύρη Θρεπτική Σοκολάτα & Οι Άλλες…

Σε όποια ηλικιακή ομάδα και αν ανήκεις η σοκολάτα αποτελεί σχεδόν πάντα τη «γλυκιά αμαρτία» όλων.  Δεν είναι μόνο τα παιδιά που την αγαπούν πολύ. Για τους περισσότερους η σοκολάτα είναι σχεδόν απόλυτα συνδεδεμένη με το γλυκό, το κέρασμα, τη γιορτή, την τόνωση, την ικανοποίηση και την απόλαυση. Ας την μάθουμε όμως καλύτερα ώστε να απολαμβάνουμε στο μέγιστο τα οφέλη της και να μην πέφτουμε στις γλυκιές «παγίδες» της.
τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο

Το μαγνήσιο είναι ένα ιχνοστοιχείο το οποίο υπάρχει στα οστά, στους ιστούς και τα όργανα του σώματος. Είναι απαραίτητο να το λαμβάνουμε καθημερινά  σε συγκεκριμένες ποσότητες. Στον οργανισμό μας υπάρχουν πολλά βασικά μέταλλα όπως το ασβέστιο, το κάλιο και το νάτριο, τα οποία όμως για να συμβάλλουν στις λειτουργίες του σώματος απαιτούν την παρουσία του μαγνησίου.

Το Νερό Σου Τι Γεύση Έχει;;;

 

Οι ευεργετικές ιδιότητες του νερού και τα οφέλη του στον ανθρώπινο οργανισμό είναι αναρίθμητα. Η ενυδάτωση αποτελεί το Α και το Ω για τον οργανισμό μας.

Της Σαρακοστής η Λίστα!

Διανύοντας τη μεγαλύτερη σε διάρκεια νηστεία του Χριστιανισμού οι ιδέες για τα νηστίσιμα γεύματα και σνακ περιορίζονται όλο και περισσότερο. Έχοντας το προνόμιο να ζούμε στη χώρα με τις πιο «νόστιμες» και ταυτόχρονα θρεπτικές επιλογές, με σύμμαχο το ελαιόλαδο, τα όσπρια, τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά όλα γίνονται πιο εύκολα ακόμη και αν δεν υπάρχει πολύ φαντασία.

Σνακ στη νηστεία και όχι μόνο !!!!

Δεν είναι λίγα τα άτομα στις μέρες μας που νηστεύουν όλη την Σαρακοστή και έρχονται  συχνά αντιμέτωπα με την ερώτηση <<και τώρα τι τρώμε >> ; Ειδικά άτομα που είναι σε μια διαδικασία μείωσης βάρους προβληματίζονται για το ποιες είναι οι σωστές επιλογές.

Βιταμίνη Ε, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό!

Η βιταμίνη E είναι μία γνωστή σε όλους βιταμίνη για τις ευεργετικές και αντιοξειδωτικές της δράσεις. Είναι μία λιποδιαλυτή βιταμίνη, η οποία μεταφέρεται μέσω των «καλών» λιπών της διατροφής μας.