Διατροφή: 6 αλλαγές για το 2018!

Όσο αποφασισμένοι και αν είμαστε, τα βήματα και οι αλλαγές του προγράμματος και των χρόνιων συνηθειών μας πρέπει να γίνονται πάντα σταδιακά και αργά. Πολλές αλλαγές μαζί δύσκολα θα διατηρηθούν. Σύντομοι επιτεύξιμοι στόχοι θα  γεμίσουν τη χρονιά με αυτοπεποίθηση και όρεξη να συνεχίσουμε τις υγιεινές – θρεπτικές επιλογές μας. 

Πόσο διαρκεί το αλκοόλ στον οργανισμό μας;

Κρασί στο σπίτι, ποτό με φίλους, κοκτέιλ με το σύντροφο, ρακές σε μεζεδοπωλεία, ούζα σε ψαροταβέρνες, να πιούμε για τις χαρές, να πιούμε για τις λύπες, να πιούμε για την παρέα. Πόσοι λόγοι υπάρχουν για να καταναλώσει κάποιος αλκοόλ ξέρουμε πολύ καλά. Πόσος χρόνος όμως χρειάζεται για να αποβληθεί από τον οργανισμό μας το αλκοόλ;

7 απλοί τρόποι να σταματήσεις την κατανάλωση «ανθυγιεινών τροφίμων»

Ξέρεις πολύ καλά ότι όλα αυτά που θα ήθελες να φας αυτή τη στιγμή, είναι ο χειρότερος εχθρός της «ισορροπημένης διατροφής» που παντού ακούς!!! Δε μπορείς όμως… τα σκέφτεσαι, τα ονειρεύεσαι, δεν σε αφήνουν να συγκεντρωθείς…

4 Διατροφολόγοι , 4 βραδινά !!!

Όπως όλα τα γεύματα στη διάρκεια μιας ημέρας έτσι και το βραδινό αποτελεί σημαντικό   για την ρύθμιση του βάρος μας, τη ποιότητα του ύπνου μας αλλά και για τη ρύθμιση των επίπεδών σακχάρου στο αίμα μας . Τι τρώνε οι Διαιτολόγοι – Διατροφολόγοι το βράδυ ;

Διατροφή σε περίοδο εορτών

Όλοι στην περίοδο των Χριστουγέννων έχουμε στο μυαλό μας το τι θα φάμε, πόσα γλυκά θα καταναλώσουμε και πόσο αλκοόλ θα πιούμε. Αν όμως προσέξουμε κάποιες ‘‘παγίδες’’ τότε μπορούμε να διατηρήσουμε το βάρος μας μετά το τέλος των γιορτών.

Μάθετε πως να ρυθμίζετε την ορμόνη της όρεξης

Η Σεροτονινή είναι νευροδιαβιβαστής του εγκεφάλου και έχει ορμονική δράση . Επηρεάζει την όρεξη , τη διάθεση , τον ύπνο και άλλες λειτουργίες του οργανισμού. Είναι χημική ένωση που ηρεμεί τον οργανισμό και για το λόγο αυτό είναι σημαντικό να  βρίσκεται σε ικανοποιητικές ποσότητες .

Η Ψυχολογία των Γιορτών: οικογένεια, προσδοκίες, εντάσεις και φόβοι

Ανέκαθεν οι γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς χαρακτηρίζονταν από έντονη συναισθηματική φόρτιση. Οι περισσότεροι τις ταυτίζουν με συναισθήματα χαράς, ελπίδας, αγάπης, ζεστασιάς, αισιοδοξίας, γιατί θα έρθουν κοντά με αγαπημένα πρόσωπα, θα προσφέρουν και θα πάρουν φροντίδα και αναγνώριση, θα διασκεδάσουν, θα απολαύσουν αγαπημένα φαγητά και γλυκά.

Διατροφολόγος : Αδυνατιστής ή θεραπευτής ;

Ποιός ο ρόλος του διαιτολόγου- διατροφολόγου σε μια προσπάθεια απώλειας βάρους ενός ατόμου ; Πως μπορεί να βοηθήσει τον ενδιαφερόμενο στην υιοθέτηση σωστών διατροφικών συμπεριφορών ; Ας το πάρουμε από την αρχή …

Μελομακάρονα VS Κουραμπιέδες

Ήρθε ο Δεκέμβρης και μαζί του έρχονται τα Χριστούγεννα, οι γιορτές, γλυκά, φαγητά, ποτά και άλλοι πολλοί πειρασμοί. Εμείς σήμερα θα αναλύσουμε τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες, για να δούμε , λοιπόν, ποιό από τα δύο να προτιμήσουμε φέτος για να μην χαλάσουμε.. πολύ την διατροφή μας;

Να φάω βραδινό ή θα παχύνω;

«Πάλι ξέχασα να πάρω φαγητό στη δουλειά» «Δεν κατάλαβα πως πέρασε η ώρα με το διάβασμα των παιδιών και έμεινα νηστική» «Σήμερα είχα τόση δουλειά που ξέχασα να φάω» «Με τόσο άγχος σήμερα που να σκεφτώ και το φαγητό» «Καλύτερα να μη φάω τίποτα μήπως χάσω και κανένα κιλό»