Να φάω βραδινό ή θα παχύνω;

«Πάλι ξέχασα να πάρω φαγητό στη δουλειά» «Δεν κατάλαβα πως πέρασε η ώρα με το διάβασμα των παιδιών και έμεινα νηστική» «Σήμερα είχα τόση δουλειά που ξέχασα να φάω» «Με τόσο άγχος σήμερα που να σκεφτώ και το φαγητό» «Καλύτερα να μη φάω τίποτα μήπως χάσω και κανένα κιλό»

Όταν οι διαιτολόγοι θέλουν γλυκό...

Η γλυκεία γεύση είναι μία από τις 4 ( 5 για κάποιους ) βασικές αισθήσεις που αντιλαμβανόμαστε στην γλώσσα . Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε μια γεννητική προδιάθεση για προτίμηση σε τροφές με αυτή τη γεύση.

Τα γλύκα είναι η πηγή της γεύσης αυτής αλλά και πηγή λιπαρών και «κενών» θερμίδων !!! Δεν εφοδιάζουν τον οργανισμό με θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες , όπως άλλες τροφές . Όμως σε μια διατροφή που βασίζεται στο μέτρο και την ισορροπία όλα έχουν θέση ακόμα και τα γλύκα . Το να γευτούμε ενίοτε ένα γλυκό επιλογής είναι απολύτως φυσιολογικό.  

διατροφικές συνήθειες

Ισορροπημένη διατροφή, σωστές διατροφικές επιλογές, αλλαγή τρόπου ζωής, απώλεια βάρους, άσκηση. Πόσες φορές έχεις προβληματιστεί ακούγοντας αυτές τις φράσεις; Πόσος φορές είσαι έτοιμος και αποφασισμένος για την μεγάλη αλλαγή; Και πόσες φορές η αποφασιστικότητα καταλήγει στον κάδο των σκουπιδιών παρέα με το περιτύλιγμα μιας σοκολάτας; Έφτασε η στιγμή.  

Κόλλησε η ζυγαριά ...ή μήπως όχι;!;!

 

Όλοι όταν ξεκινούν ένα πρόγραμμα διατροφής θέλουν να κατεβάσου το νούμερο της ζυγαριάς και να φτάσουν σε ένα πολυπόθητο νούμερο ! Τι είναι όμως αυτό το νούμερο που γράφει η ζυγαριά ;! Πόσο αντιπροσωπευτικό είναι ;

Πρωινό Γεύμα: χάρισε στον εαυτό σου ένα δώρο από το πρωί..... κάθε πρωί!

Όλες οι μαμάδες μπορούν να νιώσουν περήφανες, καθώς η φροντίδα και το ενδιαφέρον τους για το πρωινό γεύμα ώστε τα παιδιά να «μη φύγουν με άδειο στομάχι» έρχονται σε συμφωνία με πλήθος επιστημονικών μελετών! Αναμφισβήτητα διανύουμε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από έντονους ρυθμούς και πολλές φορές βρισκόμαστε σε μια συνεχή προσπάθεια να εξοικονομήσουμε χρόνο σχεδόν από παντού.

10 συμβουλές για υγιή παιδιά!

 Θυμάσαι πώς ήταν όταν μάθαινες ποδήλατο; Το πιο σημαντικό ήταν να μάθεις να κρατάς ισορροπία. Όταν κρατούσες ισορροπία, τα πετάλια γυρνούσαν εύκολα, γύριζαν τις ρόδες και το ποδήλατο προχωρούσε.

Διατροφικές συνήθειες: γιατί τα τακτικά γεύματα και σνακ είναι σημαντικά

 Οι διατροφικές συνήθειες, που επηρεάζουν τις προτιμήσεις τροφίμων, την κατανάλωση ενέργειας και την πρόσληψη θρεπτικών συστατικών, γενικά αναπτύσσονται νωρίς στην παιδική ηλικία και ειδικά στην εφηβεία.

Διατροφή μετα το καλοκαίρι

 Ελπίζω να γυρισάμε όλοι με γεμάτες μπαταρίες και ευχαρίστες στιγμές !!!! Και αν κάποιοι απο εμάς "ξέφυγαν" διατροφικά τι έγινε ; Τίποτα δεν μπορεί να χαλάσει ότι έχουμε καταφέρει αρκεί να βρούμε πάλι ρύθμουσς !

Πως όμως μπορούμε να επιστρέψουμε στους παλιούς μας ρυθμούς με στόχο την διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους;

8 αλλαγές για καλύτερο έλεγχο βάρους !!!

 Πόσο εύκολο είναι να διατρούμε το σωματικό μας βάρος στα επιθυμητά επίπεδα;  Αν αλλάξουμε κάποια πράγματα μέσα στην καθημερινότητα μας δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φανταζόμαστε !!!

Το αθώο μπισκοτάκι

 

Πόσες φορές μαζί με τον απογευματινό καφέ δεν βουτάμε ένα κουλουράκι που θεωρούμε αθώο... είναι όμως?

Σας αποκαλύπτω ότι δεν είναι και τόσο “τίποτα” όσο νομίζουμε.

Θέλετε νέο σώμα, καλύτερη ψυχολογία και λιγότερα κιλά;

Είμαστε εδώ για εσάς!

Κλείστε Ραντεβού