Σνακ Να Πάρεις!!!!

 Οι μαμάδες λένε ζακέτα να βάλεις! Εμείς λέμε ΣΝΑΚ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ! Οι λόγοι πολλοί! Το υγιεινό σνακ είναι εκείνο που μας γεμίζει ενέργεια τη στιγμή που νιώθουμε πως οι δυνάμεις τελείωσαν αλλά η ημέρα είναι ακόμη μεγάλη και οι απαιτήσεις πολλές. Το σπιτικό σνακ θα μας «σώσει» από την ατασθαλία που θα χαλάσει το πρόγραμμα μας.

Το Καλοκαιρινό, Το Ταβερνάκι & Οι Θερμίδες Του!

Έχουμε επίσημα καλοκαίρι και οι διακοπές ξεκινούν με τις επισκέψεις στις παραλίες να έχουν την τιμητική τους. Στην παραλία προτιμάμε ελαφριά σνακ, φρούτα, ξηρούς καρπούς, κράκερ διαίτης σάντουιτς με τυρί & λαχανικά, ώστε το απογευματάκι να απολαύσουμε το κύριο γεύμα μας σε κάποιο μαγαζί για φαγητό.

Ας δούμε αναλυτικά τις θερμίδες που κρύβουν τα καλοκαιρινά εδέσματα και ποσό «αθώα» είναι για τη διατήρηση της σιλουέτας μας.

7 τρόποι να ελέγξεις τη βραδινή "πείνα"!!!

Πολλοί άνθρωποι συνηθίζουν να καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες φαγητού τις βραδινές ώρες ακόμα και αν δεν είναι πραγματικά πεινασμένοι.  Η βραδινή υπερκατανάλωση τροφής (οι επιλογές είναι πλούσιες σε λιπαρά συνήθως) οδηγεί στην αυξημένη πρόσληψη θερμίδων, με αποτέλεσμα την επιβάρυνση της καλής σωματικής υγείας αλλά και πιθανή αύξηση του σωματικού βάρους.  

Υγιεινή διατροφή στην εγκυμοσύνη

Η εγκυμοσύνη είναι μια περίοδος κατά την οποία οι διατροφικές ανάγκες αυξάνονται εξαιτίας των απαιτήσεων του αναπτυσσόμενου βρέφους. Μια υγιεινή δίαιτα και ένας υγιεινός τρόπος ζωής είναι ιδιαιτέρως σημαντικά για μια υγιή εγκυμοσύνη, καθώς επηρεάζουν την υγεία τόσο της μητέρας όσο και του βρέφους. Οι διαιτητικές συστάσεις για τις εγκύους είναι παρόμοιες με αυτές για τον γενικό πληθυσμό, όμως υπάρχουν ορισμένες σημαντικές λεπτομέρειες που θα πρέπει κανείς να γνωρίζει.

Ταξίδι = Αύξηση βάρους; Όχι απαραίτητα!!

Τι ωραιότερο από μία εξόρμηση στην εξοχή, ένα ταξίδι στο εξωτερικό ή ένα Σαββατοκύριακο σε ένα γραφικό χωριουδάκι. Οι ευκαιρίες που έχουμε για κάτι τέτοιο είναι λίγες και φυσικά όταν μας δοθούν, οφείλουμε να τις εκμεταλλευτούμε! Τι γίνεται όμως όταν είμαστε σε προσπάθεια απώλειας βάρους; Θα χαλάσουμε τη δίαιτα μας και θα πάρουμε πίσω τα κιλά που με τόσο κόπο χάσαμε; Όχι απαραίτητα! Με μερικές μικρές συμβουλές θα καταφέρουμε να παραμείνουμε πιστοί στο πρόγραμμα μας απολαμβάνοντας ταυτόχρονα και τις διακοπές μας.

(Δια)τροφή για σκέψη και  διαύγεια

Ο εγκέφαλος αποτελεί το σπουδαιότερο και μεγαλύτερο τμήμα του κεντρικού νευρικού συστήματος αφού είναι το κέντρο ελέγχου του σώματος, όλων των ακούσιων και εκούσιων δραστηριοτήτων. Περιέχει γύρω στα 100 δισεκατομμύρια νευρικά κύτταρα. Χρησιμοποιείτε τον εγκέφαλο σας για την εκτέλεση εκατοντάδων εργασιών, πολλές φορές ταυτόχρονα. Πως μπορούμε να ενισχύσουμε την λειτουργία του;

15 tips για να μειώσεις τις περιττές θερμίδες

Δεν μπορώ να καταλάβω την ανάγκη του ανθρώπου να εξελίσσετε και να προοδεύει επιλεκτικά! Γιατί κάποιος να μπορεί να προσαρμοστεί στη νέα τεχνολογία αλλά όχι σε μια νέα διατροφική αλλαγή; Γιατί πάντα υπάρχουν εμπόδια και δυσκολίες; Είναι προτιμότερο ένα καινούριο tablet από ένα λειτουργικό και υγιές σώμα; Δώσε χρόνο στον εαυτό σου!

Διατροφή στην παραλία

Όλοι κατά τους καλοκαιρινούς μήνες προσπαθούμε να μην ξεφύγουμε στο φαγητό και το αλκοόλ και να διατηρήσουμε το βάρος μας. Είτε βρισκόμαστε σε διακοπές είτε σε ένα μπάνιο με φίλους έχουμε το άγχος του φαγητού και της ζυγαριάς . Κακώς !! Οργάνωση, καλή θέληση και όλα είναι υπό έλεγχο !! 

Θέλετε νέο σώμα, καλύτερη ψυχολογία και λιγότερα κιλά;

Είμαστε εδώ για εσάς!

Κλείστε Ραντεβού