Κάνε τον μεταβολισμό σου να «τρέχει» με 5 κινήσεις!

Βασικός μεταβολισμός είναι η ελάχιστη ενέργεια που χρειάζεται ο οργανισμός για να εκτελέσει τις πιο απλές καθημερινές λειτουργίες σε καταστάσεις απόλυτης ηρεμίας. Επηρεάζεται από την ηλικία, το φύλο, το ύψος και το βάρος. Αν συνυπολογίσουμε και τη φυσική μας δραστηριότητα, προκύπτουν οι ενεργειακές μας ανάγκες. Οι ημερήσιες θερμίδες δηλαδή που χρειαζόμαστε για να συντηρηθούμε στο παρόν μας βάρος.

Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν, πως όσον αφορά την απώλεια βάρους, όλα εξαρτώνται από το μεταβολισμό μας. Παρότι ο καθένας μας πορεύεται με έναν συγκεκριμένο μεταβολισμό, υπάρχουν τρόποι τόσο να τον επιταχύνουμε όσο και να τον επιβραδύνουμε.

Στην ταβέρνα που θα πάω, τι να φάω?

  Όσοι και αν είναι οι πειρασμοί στο Κυριακάτικο τραπέζι ή σε μια έξοδο με φίλους , το μυαλό μας αρκετές φορές ταξιδεύει και στο καλοκαιράκι, που δεν αργεί και φυσικά θέλουμε να μας βρει στο ιδανικό μας βάρος, χωρίς πίεση και στερήσεις. Στην ταβέρνα που θα πάω, τι να φάω;

Διατροφικές Συνήθειες: Αλλάζουν;

Η διαδικασία για την μείωση βάρους σε κάποιους μπορεί να φάνει εύκολο σε κάποιους όχι. Δεν είναι μόνο το διαιτολόγιο που θα πρέπει να ακολουθηθεί αλλά και η εκπαίδευση του ενδιαφερόμενου από τον ειδικό για την μείωση βάρους, για την διατήρηση του και την απόκτηση σωστών διατροφικών συνηθειών.

Ζάχαρη. Πόση χρειαζόμαστε πραγματικά;

 

Έπειτα από σειρά ετών, πάρα πολλές είναι οι έρευνες που αποδεικνύουν πως η επεξεργασμένη ζάχαρη, η επιπρόσθετη ζάχαρη (added sugar) είναι ένα από τα πιο επικίνδυνα συστατικά της σύγχρονης διατροφής.  Αποδίδει πολλές θερμίδες χωρίς θρεπτικά συστατικά με αποτέλεσμα να επιδρά αρνητικά στον οργανισμό. Η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων ζάχαρης μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση βάρους (παχυσαρκία) αλλά και άλλες παθολογικές καταστάσεις όπως Σακχαρώδης Διαβήτης τύπου ΙΙ, καρδιαγγειακά και πολλές άλλες.

Της Σαρακοστής η Λίστα!

Διανύοντας τη μεγαλύτερη σε διάρκεια νηστεία του Χριστιανισμού οι ιδέες για τα νηστίσιμα γεύματα και σνακ περιορίζονται όλο και περισσότερο. Έχοντας το προνόμιο να ζούμε στη χώρα με τις πιο «νόστιμες» και ταυτόχρονα θρεπτικές επιλογές, με σύμμαχο το ελαιόλαδο, τα όσπρια, τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά όλα γίνονται πιο εύκολα ακόμη και αν δεν υπάρχει πολύ φαντασία.

Βιταμίνη Ε, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό!

Η βιταμίνη E είναι μία γνωστή σε όλους βιταμίνη για τις ευεργετικές και αντιοξειδωτικές της δράσεις. Είναι μία λιποδιαλυτή βιταμίνη, η οποία μεταφέρεται μέσω των «καλών» λιπών της διατροφής μας.

Ανοσοποιητικό Σύστημα: Πως μπορούμε να το ενισχύσουμε;

Το ανοσοποιητικό σύστημα είναι ένα σύστημα οργάνων υπεύθυνο για την άμυνα του οργανισμού. Αποτελείται από πολλά διαφορετικά όργανα και ιστούς.

Μας προστατεύει από βακτήρια, παθογόνους οργανισμούς και ιούς.Ειδικά τους χειμερινούς μήνες θα πρέπει να το ενισχύουμε. Η διατροφή και η φυσική δραστηριότητα είναι οι σύμμαχοι για την τόνωση του ανοσοποιητικού μας συστήματος.

Έχει και άλλα ψάρια η θάλασσα;

Συχνή συμβουλή προς τους καταναλωτές είναι η αύξηση της ποσότητας ψαριών που καταναλώνουμε, ώστε να είμαστε προστατευμένοι έναντι των καρδιαγγειακών νοσημάτων. Ωστόσο, θα πρέπει οι καταναλωτές να ανησυχούν από ηθικής πλευράς όταν καταναλώνουν ψάρια ανοιχτής θάλασσας; Αλλά και από την άλλη, αποτελούν τα ψάρια ιχθυοτροφείου μια υγιεινή επιλογή;

Υπέρταση και διατροφή

Ο όρος υπέρταση ορίζεται ως μια αρτηριακή υπέρταση πίεση > 140 / 90 mmHg ή ως μια κατάσταση που απαιτεί τον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης με φαρμακευτική αγωγή.