Όχι Θερμίδες Στις Διακοπές!!!

Οι καλοκαιρινές διακοπές μπορούν να μην είναι αφορμή για να χαλάσεις το πρόγραμμα διατροφής σου! Άρχισε την ημέρα σου πάντα με πρωινό γεύμα παρόμοιο με εκείνο που τρως και τον υπόλοιπο χρόνο.

5 «σωστά» τρόφιμα που τρώμε με «λάθος» τρόπο

Τις περισσότερες φορές που επιλέγουμε υγιεινά τρόφιμα, έχουμε τις καλύτερες προθέσεις για μία υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή. Πολλά από αυτά όμως τελικά τα καταναλώνουμε με λάθος τρόπο. Το αποτέλεσμα; Δεν καταφέρνουμε να αποκομίσουμε όλα τα οφέλη τους. Πιθανόν να χάνουμε μέρος των βιταμινών ή ακόμα και να επιβαρυνόμαστε επιπλέον θερμίδες. Ας δούμε 5 παραδείγματα  «σωστών» τροφίμων που τα τρώμε με «λάθος» τρόπο.

Καθημερινά συναντάμε στο διαδίκτυο πληθώρα άρθρων που αναφέρονται στην απώλεια βάρους! Τα περισσότερα (στην καλύτερη περίπτωση) δεν είναι  τεκμηριωμένα και προφανώς, δεν βασίζονται σε επιστημονικές έρευνες, αλλά στο «όνειρο» που είδε ο εκάστοτε αρθρογράφος!

Ψάρια και θαλασσινά. 7 λόγοι για να βρίσκονται στο τραπέζι μας!!!

Η κατανάλωση ψαριών και θαλασσινών δύο φορές την εβδομάδα εξασφαλίζουν στον οργανισμό την πρωτεΐνη που χρειάζεται. Περιέχουν πληθώρα θρεπτικών συστατικών συμπεριλαμβανομένου και των ω3 λιπαρών οξέων. Η συχνή κατανάλωση τους μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη καρδιαγγειακών παθήσεων και να συμβάλει στη διατήρηση της υγείας.

Διατροφή στις διακοπές και στο ταξίδι !

Τι ωραιότερο από μία εξόρμηση στην εξοχή, ένα Σαββατοκύριακο στο εξοχικό ή ένα ταξίδι σε ένα από τα υπέροχα ελληνικά νησιά μας! Οι ευκαιρίες που έχουμε για κάτι τέτοιο είναι λίγες και φυσικά όταν μας δοθούν, οφείλουμε να τις εκμεταλλευτούμε!

"Γάμο" διατροφή!!!!!! Σε γάμο θα πάς, σωστά να φας!!!

Μπορεί φέτος να μην είναι η σειρά σου, αλλά σίγουρα έχεις πάει ήδη σε 3 γάμους (φίλων- συγγενών- συναδέλφων) και πρέπει να αναλογιστείς, ότι είναι ακόμα αρχές Ιουλίου! Μέχρι το τέλος της σεζόν έχεις ακόμα τουλάχιστον άλλους 2-3 γάμους! Σωστά;;

Ασφάλεια τροφίμων: Τι πρέπει να προσέξουμε τώρα το καλοκαίρι

 Το καλοκαίρι έχει μπει για τα καλά και οι θερμοκρασίες ολοένα και ανεβαίνουν, τις τελευταίες ημέρες στα όρια του καύσωνα θα λέγαμε, κάτι που τις καθιστά επικίνδυνες τόσο για εμάς όσο και για τα τρόφιμα που επιλέγουμε και τις συνθήκες συντήρησης τους.

Το Καλοκαιρινό, Το Ταβερνάκι & Οι Θερμίδες Του!

Έχουμε επίσημα καλοκαίρι και οι διακοπές ξεκινούν με τις επισκέψεις στις παραλίες να έχουν την τιμητική τους. Στην παραλία προτιμάμε ελαφριά σνακ, φρούτα, ξηρούς καρπούς, κράκερ διαίτης σάντουιτς με τυρί & λαχανικά, ώστε το απογευματάκι να απολαύσουμε το κύριο γεύμα μας σε κάποιο μαγαζί για φαγητό.

Ας δούμε αναλυτικά τις θερμίδες που κρύβουν τα καλοκαιρινά εδέσματα και ποσό «αθώα» είναι για τη διατήρηση της σιλουέτας μας.