Το Ταπερ Πολλοί Εμίσησαν!

Έχοντας μιλήσει στο παρελθόν για το περίφημο ταπεράκι του γραφείου και τη σπουδαιότητα του, στη διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους , επανερχόμαστε να καλύψουμε εκείνους που ακόμη αντιστέκονται.

7 τρόποι να ελέγξεις τη βραδινή "πείνα"!!!

Πολλοί άνθρωποι συνηθίζουν να καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες φαγητού τις βραδινές ώρες ακόμα και αν δεν είναι πραγματικά πεινασμένοι.  Η βραδινή υπερκατανάλωση τροφής (οι επιλογές είναι πλούσιες σε λιπαρά συνήθως) οδηγεί στην αυξημένη πρόσληψη θερμίδων, με αποτέλεσμα την επιβάρυνση της καλής σωματικής υγείας αλλά και πιθανή αύξηση του σωματικού βάρους.  

Καθημερινά συναντάμε στο διαδίκτυο πληθώρα άρθρων που αναφέρονται στην απώλεια βάρους! Τα περισσότερα (στην καλύτερη περίπτωση) δεν είναι  τεκμηριωμένα και προφανώς, δεν βασίζονται σε επιστημονικές έρευνες, αλλά στο «όνειρο» που είδε ο εκάστοτε αρθρογράφος!

Όχι Θερμίδες Στις Διακοπές!!!

Οι καλοκαιρινές διακοπές μπορούν να μην είναι αφορμή για να χαλάσεις το πρόγραμμα διατροφής σου! Άρχισε την ημέρα σου πάντα με πρωινό γεύμα παρόμοιο με εκείνο που τρως και τον υπόλοιπο χρόνο.

Στη διατροφή 'κρύβεται' η ομορφιά….

 Έχετε σκεφτεί πότε ότι η λέξη διατροφή είναι αναγραμματισμός του ονόματος Αφροδίτη ( θεά της ομορφιάς ); Τίποτα δεν είναι τυχαίο , αφού η ομορφιά ξεκινά από μέσα μας. Ένας υγιής ( σωματικά και ψυχικά ) οργανισμός είναι ένας οργανισμός γεμάτος ενέργεια και αυτό σίγουρα βγαίνει προς τα έξω. Γίνεται κατανοητό πως οι λόγοι για να τρεφόμαστε σωστά είναι πολλοί και σημαντικοί. Το σώμα μας είναι μια μηχανή που χρειάζεται φροντίδα , ξεκούραση και ενέργεια.

Ταξίδι = Αύξηση βάρους; Όχι απαραίτητα!!

Τι ωραιότερο από μία εξόρμηση στην εξοχή, ένα ταξίδι στο εξωτερικό ή ένα Σαββατοκύριακο σε ένα γραφικό χωριουδάκι. Οι ευκαιρίες που έχουμε για κάτι τέτοιο είναι λίγες και φυσικά όταν μας δοθούν, οφείλουμε να τις εκμεταλλευτούμε! Τι γίνεται όμως όταν είμαστε σε προσπάθεια απώλειας βάρους; Θα χαλάσουμε τη δίαιτα μας και θα πάρουμε πίσω τα κιλά που με τόσο κόπο χάσαμε; Όχι απαραίτητα! Με μερικές μικρές συμβουλές θα καταφέρουμε να παραμείνουμε πιστοί στο πρόγραμμα μας απολαμβάνοντας ταυτόχρονα και τις διακοπές μας.

10 συμβουλές για υγιή παιδιά!

 Θυμάσαι πώς ήταν όταν μάθαινες ποδήλατο; Το πιο σημαντικό ήταν να μάθεις να κρατάς ισορροπία. Όταν κρατούσες ισορροπία, τα πετάλια γυρνούσαν εύκολα, γύριζαν τις ρόδες και το ποδήλατο προχωρούσε.

Μια παγωμένη μπίρα παρακαλώ!!!

Η  μπίρα παρασκευάζεται από φυσικές πρώτες ύλες με υψηλή διατροφική αξία όπως είναι το κριθάρι, η μαγιά, τα δημητριακά και το νερό, οι  οποίες συμβάλλουν σ’ έναν υγιεινό τρόπο ζωής και μια ισορροπημένη διατροφή.