Τι γλυκό να επιλέξω;

Ποιος μπορεί να αντισταθεί σε ένα λαχταριστό γλυκό; Ένα υπέροχο προφιτερόλ, ή ένα απολαυστικό σιροπιαστό από το παραδοσιακό ζαχαροπλαστείο της γειτονιάς; ένα κομμάτι τούρτα από τα προχθεσινά γενέθλια; Όλα υπέροχα, πεντανόστιμα και με πολλές,  πολλές θερμίδες και λιπαρά. Πολλές φορές όμως υπάρχουν δεύτερες σκέψεις και ερωτήματα: προσέχω τη διατροφή μου, δεν θέλω να χαλάσω τη δίαιτα μου, η χοληστερίνη μου είναι λίγο τσιμπημένη. Δεν μπορώ να απολαμβάνω που και που ένα γλυκάκι; και τι να επιλέξω;

Δυσκοιλιότητα , τι μπορεί να μην έχετε σκεφτεί να δοκιμάσετε;

Δυσκοιλιότητα και Διατροφή Η δυσκοιλιότητα είναι πλέον ιδιαίτερα συχνή και συμβαίνει στο 5 με 25% του πληθυσμού των κοινωνιών δυτικού τύπου. Οι ορισμοί που δίνονται συχνά περιλαμβάνουν τα παρακάτω: σκληρά κόπρανα, δυσκολία στις κενώσεις, μη συχνές και τακτικές κενώσεις. Για να γίνει αυτό πιο πρακτικό θα αναφέρω ότι δυσκοίλιος δεν είναι κάποιος που επισκέπτεται το «θρόνο της πορσελάνης» μέρα παρά μέρα. Δυσκοίλιος θεωρείτε κάποιος που έχει το αίσθημα ότι δεν «άδειασε».

Βάλε τα μανιτάρια στη ζωή σου... και στη νηστεία σου!

 

Είναι μία εξαιρετική επιλογή για τις σαλάτες μας, τα ψητά λαχανικά, τις μακαρονάδες ή  συνοδευτικό για τα κρεατικά μας. Καθότι είναι φυτικής προέλευσης τρόφιμο, είναι και μία ιδανική επιλογή για την περίοδο της νηστείας. Έχουν υψηλή θρεπτική αξία.

Καθαρή Δευτέρα - Κούλουμα και διατροφή

Τέλειωσαν οι Απόκριες και τα μασκαρέματα και είμαστε μια μέρα πριν την Καθαρή Δευτέρα λοιπόν! Πήρε το όνομα της από την «κάθαρση» που επέρχεται στους Χριστιανούς τόσο πνευματικά όσο και σωματικά. Τα κούλουμα περιγράφουν την πατροπαράδοτη εκδρομή στην εξοχή για το πέταγμα του αετού, έχοντας μαζί μας όλα παραδοσιακά νηστίσιμα φαγητά της ημέρας.

Πρωτεϊνικές δίαιτες : είναι ασφαλείς  για την υγεία ;

Όλοι έχουμε ακούσει  ή έχουμε μπει στον πειρασμό, έστω και μια φορά , να ακολουθήσουμε μια δίαιτα βασισμένη στις πρωτεΐνες με σκοπό την γρήγορη απώλεια βάρους. Είναι  όμως ασφαλείς αυτές οι δίαιτες ; Και αν ναι πόσο κρατούν τα αποτελέσματα τους ; 

Διατροφή: μόδα ή αξία;

 

Η αφορμή αυτού του άρθρου είναι κάποιες συζητήσεις που τυχαία έλαβαν χώρα μπροστά μου σε μία κοινωνική εκδήλωση που παραβρέθηκα πρόσφατα. Απόψεις- δηλώσεις που τις ακούς και το μόνο που σου προκαλούν είναι σκέψεις και απορίες..

ΠΑΙΔΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ: Οδηγίες «χρήσεις» για νέους γονείς

Η διατροφή του παιδιού πρέπει να αποκτήσει σωστές βάσεις από τη στιγμή ακόμη που έρχεται σε επαφή με τα τρόφιμα. Ξεκινώντας με σωστά βήματα από τη βρεφική ακόμη ηλικία,όσον αφορά το φαγητό και την τοποθέτηση γύρω από την τροφή, έχουμε «χτίσει» τα θεμέλια για ένα παιδί που εύκολα δοκιμάζει και δέχεται διαφορετικές γεύσεις, αγαπάει και σέβεται το φαγητό του, και πάνω από όλα τρώει όσο χρειάζεται χωρίς πίεση, κλάμα ή ξεγέλασμα.

Διατροφή: μια ταινία τρόμου!!!

 Η διατροφή είναι μόνο μια λέξη, κι όμως τρομάζει, προκαλεί το αίσθημα της στέρησης, της απαγόρευσης, της καταπίεσης...  Έπειτα από όσα έχουν γραφτεί και ειπωθεί,  η διατροφή είναι ακόμα ένας όρος που προκαλεί ανάμεικτα συναισθήματα σε πολλούς.

Φυτικές ίνες : Γνωρίστε τες

Οι φυτικές ίνες είναι υδατάνθρακες οι οποίοι δεν μπορούν να διασπαστούν από το πεπτικό σύστημα του ανθρώπου γιατί δεν περιέχει τα κατάλληλα ένζυμα ο οργανισμός. Χωρίζονται σε υδατοδιαλυτές και μη διαλυτές ίνες.