8+1 TIPS Στην καθημερινότητα των τροφίμων σας!

 Η επιβιώση στην καθημερινότητα της κουζίνας συχνά φαντάζει δύσκολη ενώ η επεξεργασία κάποιων τροφίμων αποτελεί μόνιμο εφιάλτη .Συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε μερικές χρήσιμες ιδέες - TIPS από έμπειρους, ώστε η καθημερινότητα στην κουζίνα να είναι πιο εύκολη.

Εσείς Ξέρετε Τη Δίαιτα DASH???

Η δίαιτα Dash (Dietary Approaches to Stop Hypertension), συστήνεται από την Αμερικάνικη Καρδιολογική εταιρία για τον έλεγχο της υπέρτασης. Είναι γνωστή ως «δίαιτα χαμηλής πρόσληψης Νατρίου» καθώς η αυξημένη πρόσληψη Νατρίου συνδέεται με την αύξηση της αρτηριακής πίεσης.

Κόλλησε η ζυγαριά ...ή μήπως όχι;!;!

 

Όλοι όταν ξεκινούν ένα πρόγραμμα διατροφής θέλουν να κατεβάσου το νούμερο της ζυγαριάς και να φτάσουν σε ένα πολυπόθητο νούμερο ! Τι είναι όμως αυτό το νούμερο που γράφει η ζυγαριά ;! Πόσο αντιπροσωπευτικό είναι ;

Γερά θεμέλια!!! Μαγειρεύουμε σωστά!!

Θέλετε να ξεκινήσετε από κάπου αλλά δεν έχετε βρει ακόμα τον τρόπο. Στο μυαλό σας υπάρχει συνέχεια το διατροφικό πλάνο που θέλετε να ακολουθήσετε, αλλά δεν είστε έτοιμοι να κάνετε την αρχή. Δεν πειράζει, χτίστε τα θεμέλια. Δε γίνεται να μιλάμε για σωστή διατροφή όταν δεν έχουμε δώσει την απαιτούμενη προσοχή στον τρόπο μαγειρέματος.

Η σημασία του Γλυκαιμικού Δείκτη: Μήπως γι'αυτό δεν χάνω;

Τον τελευταίο καιρό συχνά ακούμε για μία συσχέτιση που γίνεται μεταξύ απώλειας βάρους και γλυκαιμικού δείκτη. Οι ειδικοί λένε πως ελέγχοντας το γλυκαιμικό δείκτη των τροφών που καταναλώνουμε θα καταφέρουμε να πετύχουμε τόσο την πολυπόθητη απώλεια βάρους όσο και τον έλεγχο της ανεξέλεγκτης πείνας μας. Γλυκαιμικός δείκτης είναι η ανταπόκριση που έχει το κάθε τρόφιμο στο σάκχαρο του αίματος μας.

Πώς να αποθηκεύσουμε σωστά τα λαχανικά μας!!

 Το να αγοράσεις λαχανικά πολλές φορές δεν αρκεί για να προσφέρεις στον οργανισμό σου τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται. Ο τρόπος συντήρησης και αποθήκευσης είναι αρκετά σημαντικός για να διατηρήσουν τα λαχανικά τα μικροθρεπτικά συστατικά τους.

Οστεοπόρωση …ας την γνωρίσουμε

 Οστεοπόρωση ορίζεται  ως η σκελετική διαταραχή που χαρακτηρίζεται από μειωμένη οστική αντοχή , η οποία προδιαθέτει ένα άτομο σε κάταγμα. ( NIH Consensus Conference 2000) . H οστεοπόρωση σύμφωνα με τις σημερινές απόψεις είναι , όχι μόνο μία ποσοτική διαταραχή  του οστού αλλά και ποιοτική μεταβολή , που είναι μπορεί να εκτιμηθεί με μετρήσεις των εμβιομηχανικών ιδοτήτων του οστού.

Στρες και πρόσληψη τροφής

 

Κάποια άτομα τρώνε λιγότερο και άλλα περισσότερο από ό,τι συνήθως ως απάντηση στο στρες. Καινοτόμοι τρόποι για την αντιμετώπιση των σχετικών με το στρες διαιτητικών συμπεριφορών μπορεί να βοηθήσουν τα άτομα να ελέγξουν το σωματικό τους βάρος και να μειώσουν το υποκείμενο στρες.