ΠΑΙΔΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ: Οδηγίες «χρήσεις» για νέους γονείς

Η διατροφή του παιδιού πρέπει να αποκτήσει σωστές βάσεις από τη στιγμή ακόμη που έρχεται σε επαφή με τα τρόφιμα. Ξεκινώντας με σωστά βήματα από τη βρεφική ακόμη ηλικία,όσον αφορά το φαγητό και την τοποθέτηση γύρω από την τροφή, έχουμε «χτίσει» τα θεμέλια για ένα παιδί που εύκολα δοκιμάζει και δέχεται διαφορετικές γεύσεις, αγαπάει και σέβεται το φαγητό του, και πάνω από όλα τρώει όσο χρειάζεται χωρίς πίεση, κλάμα ή ξεγέλασμα.

Διατροφή: μια ταινία τρόμου!!!

 Η διατροφή είναι μόνο μια λέξη, κι όμως τρομάζει, προκαλεί το αίσθημα της στέρησης, της απαγόρευσης, της καταπίεσης...  Έπειτα από όσα έχουν γραφτεί και ειπωθεί,  η διατροφή είναι ακόμα ένας όρος που προκαλεί ανάμεικτα συναισθήματα σε πολλούς.

Φυτικές ίνες : Γνωρίστε τες

Οι φυτικές ίνες είναι υδατάνθρακες οι οποίοι δεν μπορούν να διασπαστούν από το πεπτικό σύστημα του ανθρώπου γιατί δεν περιέχει τα κατάλληλα ένζυμα ο οργανισμός. Χωρίζονται σε υδατοδιαλυτές και μη διαλυτές ίνες.

8+1 TIPS Στην καθημερινότητα των τροφίμων σας!

 Η επιβιώση στην καθημερινότητα της κουζίνας συχνά φαντάζει δύσκολη ενώ η επεξεργασία κάποιων τροφίμων αποτελεί μόνιμο εφιάλτη .Συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε μερικές χρήσιμες ιδέες - TIPS από έμπειρους, ώστε η καθημερινότητα στην κουζίνα να είναι πιο εύκολη.

Εσείς Ξέρετε Τη Δίαιτα DASH???

Η δίαιτα Dash (Dietary Approaches to Stop Hypertension), συστήνεται από την Αμερικάνικη Καρδιολογική εταιρία για τον έλεγχο της υπέρτασης. Είναι γνωστή ως «δίαιτα χαμηλής πρόσληψης Νατρίου» καθώς η αυξημένη πρόσληψη Νατρίου συνδέεται με την αύξηση της αρτηριακής πίεσης.

Γερά θεμέλια!!! Μαγειρεύουμε σωστά!!

Θέλετε να ξεκινήσετε από κάπου αλλά δεν έχετε βρει ακόμα τον τρόπο. Στο μυαλό σας υπάρχει συνέχεια το διατροφικό πλάνο που θέλετε να ακολουθήσετε, αλλά δεν είστε έτοιμοι να κάνετε την αρχή. Δεν πειράζει, χτίστε τα θεμέλια. Δε γίνεται να μιλάμε για σωστή διατροφή όταν δεν έχουμε δώσει την απαιτούμενη προσοχή στον τρόπο μαγειρέματος.

Η σημασία του Γλυκαιμικού Δείκτη: Μήπως γι'αυτό δεν χάνω;

Τον τελευταίο καιρό συχνά ακούμε για μία συσχέτιση που γίνεται μεταξύ απώλειας βάρους και γλυκαιμικού δείκτη. Οι ειδικοί λένε πως ελέγχοντας το γλυκαιμικό δείκτη των τροφών που καταναλώνουμε θα καταφέρουμε να πετύχουμε τόσο την πολυπόθητη απώλεια βάρους όσο και τον έλεγχο της ανεξέλεγκτης πείνας μας. Γλυκαιμικός δείκτης είναι η ανταπόκριση που έχει το κάθε τρόφιμο στο σάκχαρο του αίματος μας.

Πώς να αποθηκεύσουμε σωστά τα λαχανικά μας!!

 Το να αγοράσεις λαχανικά πολλές φορές δεν αρκεί για να προσφέρεις στον οργανισμό σου τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται. Ο τρόπος συντήρησης και αποθήκευσης είναι αρκετά σημαντικός για να διατηρήσουν τα λαχανικά τα μικροθρεπτικά συστατικά τους.

Θέλετε νέο σώμα, καλύτερη ψυχολογία και λιγότερα κιλά;

Είμαστε εδώ για εσάς!

Κλείστε Ραντεβού