mithoi-kai-alithies-gia-ti-zaxari-kai-ta-glykantika Η βασική αρχή που πρέπει να γνωρίζει κάποιος που θέλει να χάσει βάρος είναι ότι πρέπει να προσλαμβάνει λιγότερες θερμίδες από αυτές που «καίει» , να επιτύχει δηλαδή ένα αρνητικό ενεργειακό ισοζύγιο. Εύκολο ακούγεται αλλά δύσκολα επιτυγχάνεται, αν το άτομο που εφαρμόζει τη δίαιτα του αρέσει η γλυκιά γεύση.

dekatiano, δεκατιανο στο σχολείο Το κολατσιό στο σχολείο είναι απαραίτητο καθώς δίνει στα παιδιά την ενέργεια να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους, αλλά και στο παιχνίδι! Γιατί να αγοράζουν τα παιδιά από τις καντίνες φαγητά τα οποία είναι αμφιβόλου ποιότητας και φρεσκάδας λοιπόν αφού αφιερώνοντας λίγο χρόνο, μπορούμε να τους δίνουμε σπιτικό και υγιεινό δεκατιανό.

Η χοληστερόλη περιέχεται στις ζωικές τροφές (κρέας, αυγά, γαλακτοκομικά προϊόντα). Οι τροφές που στερούνται χοληστερόλης είναι οι φυτικές όπως φρούτα, όσπρια, λαχανικά). Η σωστή διατροφή για την αντιμετώπιση της χοληστερόλης περιέχει τροφές πτωχές σε χοληστερόλη και κορεσμένα λίπη, ενώ ο ενδεδειγμένος τρόπος μαγειρέματος περιλαμβάνει γεύματα ψητά & βραστά. Σημαντικό ρόλο για την αύξηση της χοληστερόλης διαδραματίζουν και τα κορεσμένα λίπη.

somatotiposmiloaxladi Το «κυνήγι» της απώλειας του τοπικού λίπους είναι κάτι που απασχολεί τις περισσότερες γυναίκες..Υπάρχει ένας απλός υπολογισμός που προκύπτει από την αναλογία μέσης/γοφών.

Zoeliakie2Τι είναι γλουτένη; Η γλουτένη είναι ένα σύνθετο πρωτεινών, της γλιαδίνης και της γλουτελίνης, οι οποίες είναι ενωμένες με άμυλο στο ενδοσπέρμιο του σπόρου. Βρίσκεται πιο συχνά στο σιτάρι και σε άλλα συναφή δημητριακά, όπως το κριθάρι, η σίκαλη και η βρώμη. 

12861110_80343025.limghandler-2xszd2upqscwxzu07slte2 ΟΡΑΣΗ Η ισορροπημένη διατροφή δεν είναι απαραίτητη μόνο για τη διατήρηση υγιούςσωματικού βάρους αλλά και για την υγεία των ματιών. Τα μάτια επηρεάζονται από διάφορες εκφυλιστικές παθήσεις όπως καταρράκτης, το γαλάκτωμα, το σύνδρομο ξηροφθαλμίας και η εκφύλιση της ωχράς κηλίδας.

Η πεποίθηση ότι η δίαιτα του παιδιού με διαβήτη πρέπει να είναι τελείως ελεύθερη σε ζάχαρη, δεν είναι απόλυτα σωστή επειδή η γλυκαιμική απάντηση στη τροφή επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες, από τους οποίους η περιεκτικότητα σε ζάχαρη είναι μόνο ένας αλλά όχι ιδιαίτερα σημαντικός.

ροδάκινο, θρεπτική αξία ροδάκινου, θρεπτικά συστατικά Ροδάκινο... Μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια! Ώρες μουλιάσματος και παιχνιδιού στην θάλασσα και η μαμά να φωνάζει για καπέλο, αντηλιακό και φυσικά για τα φρούτα! Ροδάκινο σε συνδυασμό με το αλάτι της θάλασσας...."Άλλο Φρούτο" !!!